середа, 5 вересня 2012 р.

Урок № 26 Склад числа 7. Складання прикладів на додавання. Дні тижня. Написання цифр


Урок 26
Тема.  Склад числа 7. Складання прикладів на додавання. Дні тижня. Написання цифр
Мета:  розглянути всі варіанти складу числа 7; вчити учнів складати, читати й розв’язувати приклади на додавання за малюнками; вдосконалювати навички усної лічби; розвивати логічне мислення.
Обладнання: предметні малюнки, індивідуальні картки з прикладами, набори геометричного матеріалу та цифр.
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Робота з предметними малюнками
— Жук розставляв іграшки по порядку, але збився. Допоможіть йому.
На дошці виставлено в ряд предметні малюнки у кількості 7 в різному порядку. Діти повинні розставити малюнки по порядку. Далі робота проводиться над кількісною та порядковою лічбою, знаходженням наступного й попереднього чисел, сусідів числа.
2. Гра «Шифрувальник»
На дошці — код. Під буквами стоять цифри. Обчисливши приклади, діти над цифрами знаходять букву і складають слово.
М О К І Д С
6   4  2  5 3  7
Виходять слова: сік, дім, сом.
3 + 4 = 7 С    1 + 2= 3 Д       2 + 5 = 7 С
4 + 1 = 5 І     3 + 2 = 5 І       2 + 2 = 4  О
1 + 1 = 2 К   3 + 3 = 6 М     4 + 2 = 6  М
II. Вивчення нового матеріалу
1. Робота з геометричним матеріалом. Склад числа 7
Учитель пропонує покласти на парту 6 кружечків ліворуч і 1 кружечок праворуч.
— Порахуйте всі кружечки. Скільки було кружечків ліворуч? Що ми робили потім? Скільки стало кружечків, коли ми додали ще один? Як же ми утворили число 7? Як називається число 6 по відношенню до 7? Отже, число 7 можна утворити шляхом додавання до попереднього числа одиниці. Далі вчитель пропонує дітям з геометричних фігур викласти кількість 7 різними способами за допомогою двох груп різних фігур. Поступово на дошці з’являється табличка — склад числа 7.
2. Робота з підручником
Порахувати метеликів. Назвати всі числа по порядку. За малюнками пояснити, на які два числа можна розбити число 7. Підібрати потрібні числа.
3. Фізкультхвилинка
4. Назви днів тижня
Відгадати загадку.
Сім братів віком рівні, іменами різні. (Дні тижня)
Семеро дітей у тижня — от сімейка дивовижна,
Аж ніяк не може тато всіх до купи поскликати.
Понеділок десь мандрує і кота в мішку пильнує.
А вівторок з середою носять решето з водою.
А четвер йде до п’ятниці випробувать кислиці.
Задоволена субота, аж кипить у всіх робота.
Разом всі пішли зраділі відпочити до неділі.
— Назвіть дні тижня. Який за порядком іде понеділок? Вівторок? Який день останній? Яким за порядком він іде?
5. Вправа на розвиток графічних навичок
Цифровий диктант
1 5 2 3 7 4 6
6. Весела задача
У садок до годівниці
Прилетіли три синиці,
Потім — ще чотири птиці.
Скільки птиць на годівниці?
III. Підсумки уроку



Немає коментарів:

Дописати коментар