Тема. Письмове приладдя. Правила сидіння за партою. Ознайомлення із зошитом дляписьма (прописи № 1, № 2). Урок-презентація
Тема. Закріплення знань про речення. Робота здитячою книжкою. Українська народна казка«Ріпка». Слухання і розповідь казки. Коротка і повна відповіді назапитання. Складання речень заданої будови
Урок 8 (письмо)
Тема. Робочий рядок, його складові частини. Письмо короткихта довгих похилих ліній. Розвиток зв’язного мовлення. Мовленнєві формипривітання і прощання
Тема. Робочий рядок, його складові частини. Письмо короткихта довгих похилих ліній. Розвиток зв’язного мовлення. Мовленнєві формипривітання і прощання
Тема. Мовні і немовні звуки. Органи мовлення
Тема. Сітка зошита. Письмо прямих паличок із заокругленнямзнизу і зверху
Тема. Звуки [д], [д′]. Позначення їх буквами Д, д («де»). Робота з дитячою книжкою. В. А.
Тема. Сітка зошита. Письмо прямих паличок із заокругленнямзнизу і зверху
Тема. Робочий рядок та його складові частини. Письмо коротких паличок іззаокругленнями зверху і знизу
Тема. Формування у дітей початкових навичок звукового аналізу. Моделювання односкладових слів. Робота здитячою книжкою. «Загадки на згадку»
Тема. Підготовка до написання букв. Письмо петлеподібних елементів у напрямку«вгору-вниз» (і-раз) та у напрямку «вниз-вгору» (раз-і)
Тема. Закріплення знань про звукові значення
вивчених букв. Робота з дитячою книжкою. «Щедра осінь»(збірка віршів)
Тема. Письмо рядкової букви и. Розвиток зв’язного мовлення. Формуванняпоняття про мовлення як засіб упливу на поведінку людей
Тема. Звук [м]. Позначення його буквами М,
м («ем»). Перехід до читання прямих складів типузлиття ПГ
Тема. Закріплення вміння писати букву і. Звуко-буквений аналіз слів. Робота з дитячою книжкою. Ю. Т. Ярмиш«Зайчаткова казочка»
Тема. Закріплення знань про звукові значення
літери н («ен»). Розвиток уміння читати склади, слова іречення з буквою н («ен»)
Тема. Закріплення знань про букви В, в («ве»)
та їх звукове значення. Розвиток уміння читати склади, слова, текст
Тема. Закріплення знань про букви К, к («ка»),
їх звукове значення. Ознайомлення зрукописним шрифтом
Тема. Закріплення знань про букви Т, т («те»), їх звукове значення. Робота здитячою книжкою. О. Кізим «Маленька читаночка»
Тема. Звуки [д], [д′]. Позначення їх буквами Д, д («де»). Робота з дитячою книжкою. В. А.
Тема. Перевірка навичок читання, звукового та
складового аналізу слів. Робота з дитячою книжкою. Н. Забіла«Хатинка на ялинці»
Тема. Продовження теми попереднього уроку. Написання під диктовку слів з м’якимзнаком у різних позиціях
Тема. Закріплення знань про вживання м’якого
знака на письмі. Робота з дитячою книжкою. Російськанародна казка «Лисиця та заєць»
Тема. Письмо рядкової букви б («бе»), складів, слів із нею. Розвитокзв’язного мовлення. Складання усної розповіді за малюнком. Урок-гра
Тема. Повторення вивченого про букви Б, б
(«бе») та звук [б]. Формування навичок читання на основітексту «Білки»
Тема. Письмо рядкових і великих букв Г, г («ге») та Ґ, ґ («ґе»),складів та слів із ними. Списування з друкованого тексту
Тема. Звук [й]. Позначення його буквами Й,й («йот»)
Тема. Закріплення навичок письма слів з великої букви Ї.Розвиток зв’язного мовлення. Ти і твій співрозмовник
Тема. Закріплення знань про букви Й, й («йот»),
звук [й]. Формування навичок читання на основідіалогу. Робота з дитячою книжкою. О. Кізим «Маленька читаночка»
Тема. Закріплення знань про звук [х], букви Х,
х («ха»). Практичне зіставлення звуків [х] — [г] за артикуляцією та звучанням
Тема. Закріплення вмінь писати букву х («ха») у сполученні з іншимибуквами. Розвиток зв’язного мовлення. Закріплення знань про скоромовки
Тема. Закріплення знань про звук [ж], букви Ж,
ж («же»). Опрацювання народної казки «Лисиця таЖуравель». Урок-гра
Тема. Звук [ш]. Позначення його буквами Ш,
ш («ша»). Робота з дитячою книжкою. Вірш В. Лучука«Рушник». Урок-гра (урок-майстерня)
Тема. Закріплення знань про звукові значення букв
Ц, ц («це»). Опрацювання тексту «Циркова залізниця».Урок-подорож
Тема. Письмо рядкової букви ю, буквосполучень, складів, слів із нею.Розвиток зв’язного мовлення. Розмова по телефону
Тема. Письмо великої букви Ю, буквосполучень, складів, слів із нею. Письмопід диктовку буквосполучень, слів, речень
Тема. Закріплення навичок письма букви ю в різних позиціях. Списування здрукованого тексту. Урок-гра «Поле чудес»
Тема. Закріплення знань про звукове значення букв
Є, є на початку складу. Опрацюваннятексту «Морозів малюнок». Урок-гра «Поле чудес»
Тема. Буква є на позначення звука [е] і
м’якості попереднього приголосного звука. Вірш «Зима і весна»
Тема. Письмо букви є у сполученні з іншими буквами, у словах,словосполученнях. Списування з рукописного і друкованого тексту
Тема. Закріплення знань про букви Щ, щ («ща»), їх звукове значення. Опрацюваннятексту «Наша Батьківщина». Робота з дитячою книжкою «Моя Батьківщина —Україна»
Тема. Закріплення знань про звукове значення букв Щ, щ («ща»). Розвиток артикуляційно-вимовнихумінь. Словниково-логічні вправи. Презентація «Тематичного словника школяра» К.С. Прищепи та В. Г. Лук’яненка
Тема. Письмо під диктовку складів, слів, речень з вивченими буквами.Урок-мандрівка «Зоряний час»
Тема. Закріплення навичок письма слів з буквосполученням дж. Розвиток мовлення. Закріплення знань про текст. Усний переказ
Тема. Удосконалення навичок читання тексту.Ознайомлення з творчістю українського поета Т. Г. Шевченка
Тема. Ознайомлення з творчістю українського письменника І. Я. Франка. Опрацювання уривка казки «Ріпка»
Тема. Списування рукописних великих і малих літер українського алфавіту в зошитбез друкованої основи. Навчальний диктант
Тема. Леся Українка і її вірші для маленьких. Робота з дитячою книжкою. Леся Українка «Плине білий човник»
Тема. Списування прислів’їв із Букваря. Складання і записування слів зі складів: ґу-,-нок, -дзик, ґа-, -ка, ду-, біл-, -бок
Тема. Голосні звуки. Наголос. Склад. Інтегрований урок природознавства танавчання грамоти. Урок-гра «Поле чудес»
Дуже цікавий та потрібний матеріал! Вдячна автору за чудову роботу. Чи не могли б Ви надіслати ці прерасні роботи за адресою kramarenko_oksana@ukr.net Буду дуже вдячна!
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиСпасибо за отличные конспекты и наглядность) дети в восторге)
ВідповістиВидалитита же просьба, если можно скиньте на почту msrgoshenka0906@mail.ru спасибо заранее))
спасибі за уроки - велика вдячність за вашу працю, але презентації не змогла закачати. Не підкажете щось
ВідповістиВидалитиВсе супер! В мене те ж прохання- надішліть , будь ласка, на електронну пошту nadiyabilyk1967@gmail.com)))
ВідповістиВидалитиДякую за вашу працю!!! Чи не могли б ви мені теж надіслати на електронку lyuda.pukovskaya@mail.ru
ВідповістиВидалитиБула б дуже вдячна якщо б ви теж скинули мені ці уроки на пошту marianabilytsia@gmail.com, дякую
ВідповістиВидалитидоброго дня!розробки дуже чудові, але презентації не можу скачати( підскажіть як це зробити.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитиАвтор видалив цей коментар.
ВідповістиВидалитицікаві уроки, сучасні. Для мене , людини зі "старої"школи дуже подобаються розробка. Молодці.якби була така ж розробка на "Я досліджую світ"
ВідповістиВидалитиСкажіть , будь ласка, як скачати ці чудові уроки?
ВідповістиВидалитиДай бог здоровья тому,кто создал этот сайт
ВідповістиВидалитиПрекрасні уроки. Титанічна праця.
ВідповістиВидалитита да
ВидалитиДуже дякую за ваші конспекти, за вашу тяжку працю. Чи не могли б ви скинути їх мені на пошту: golikkaterina@ukr.net
ВідповістиВидалитидуже дуже дуже дякую
ВідповістиВидалитиДуже гарний, чудовий матеріал!!! Буду вдячна Вам якщо б ви відправили ці уроку на почту natali1981ko@gmail.com
ВідповістиВидалити