четвер, 6 вересня 2012 р.

Урок № 67Закріплення знань про букви К, к («ка»), їх звукове значення. Ознайомлення з рукописним шрифтом


Урок 67 (читання)
Тема. Закріплення знань про букви К, к («ка»), їх звукове значення. Ознайомлення з рукописним шрифтом
Мета: закріплювати вміння учнів читати склади, слова, речення з новою буквою; ознайомити з рукописним шрифтом; розвивати зв’язне мовлення, спостережливість; виховувати старанність, інтерес до навчання, бережливе ставлення до природи.
Обладнання: предметні малюнки, звуко-складові моделі та фішки до них, фігурки півника та двох мишеняток, складова таблиця, піраміди слів.
Хід уроку
I. Організаційний момент
Пролунав і стих дзвінок.
Починається урок.
Всі за парти тихо всілись
І на мене подивились.
— Подаруйте, діти, мені свої гарні, милі, світлі усмішки — і по­чнемо урок.
Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку.
II. Повторення вивченого матеріалу
1 Гра «Утвори слово»
к — ва — с

к — ла — с

ві — к — но

ві — но — к

— Яка буква спільна в усіх словах? Покажіть її.
— Який звук вона позначає на письмі? Наведіть приклади.
2 Повторення скоромовки, вивченої на попередньому уроці
3 Бесіда
— Пригадайте, герої якої казки завітали до нас на минулому уроці? Які казки ви знаєте, що дружать з буквою к («ка»)?
III. Повідомлення теми і завдань уроку
У назвах казок різних буква «ка» є,
І ви щойно всі їх згадали.
А ось подивіться — завітали сюди
Герої казок цих цікавих.
— Назвіть, хто саме завітав до нас на урок, з якої вони казки.
— Півник та мишенята Круть і Верть приготували для вас різні завдання.
IV. Закріплення навичок читання складів та слів
1 Робота зі складовою таблицею
2 Читання пірамідок слів
— Які слова на уроці ми вже читали?
Фізкультхвилинка
Рано півник уставав,
Голосок свій подавав:
«Ку-ку-ріку, ку-ку-ріку».
Раз знайшов він колосок
І поклав його в мішок.
До млина із ним пішов
І на борошно змолов.
І щоранку залюбки
Випікав він пиріжки.
Ой, які ж вони смачні,
І рум’яні, й запашні!
V. Робота за Букварем (с. 48)
1 Читання слів: вінок, віник, вікно
— Щоб пояснити їх значення, зазирнемо до нашого «словничка-сундучка».
• Вінок — квіти, листя, гілки, сплетені в коло, яким найчастіше прикрашають голову; ще — покладають на могили, до пам’ятників.
• Віник — зв’язаний жмуток стеблин, лозин, гілок для підмітан­ня долівки, підлоги, обмітання чого-небудь.
• Вікно — отвір у стіні приміщення для світла й повітря, а також рама з шибками, яка закриває цей отвір.
— Чим ці слова подібні?
— Чим відрізняються?
— Складіть речення зі словом: перший ряд — вінок, другий — віник, третій — вікно.
2 Читання речень
— Назвіть слова зі звуком [к] і вкажіть його місце в слові.
— Поясніть вживання великої літери.
3 Ознайомлення з рукописним шрифтом
— Прочитайте текст.
— Скільки у ньому речень?
— Яке слово пропущене у третьому реченні?
— З якою інтонацією слід читати друге речення?
Фізкультхвилинка (гімнастика для очей)
Оченята роблять вправи:
Вліво, вправо, вліво, вправо.
Потім вгору, потім вниз
Оченятами дивись! (Водимо очима протягом 2 хв.)
4 Бесіда про калину
— Що таке калина?
— Що вам відомо про цю рослину?
Калина — кущова рослина з білими невеликими квіточками та гіркими чи кисло-солодкими ягодами, зібраними в кетяг, а та­кож — ягоди цієї рослини.
5 Опрацювання тексту «Калина»
1) Перегляд тексту учнями
— Прочитайте назву тексту.
— Як ви гадаєте, про що йтиметься в ньому?
— Скільки речень у тексті? Чому ви так вважаєте?
2) Читання тексту
3) Робота над змістом
— Що коло калини?
— Що на калині?
— У кого вінок?
6 Зіставлення звукової моделі та малюнків
— Назвіть предмети, зображені на малюнках.
— До якого слова підходить подана звуко-складова модель?
На дошці — модель до слова калина.
7 Розвиток зв’язного мовлення
— Розгляньте малюнок на розвороті.
— Кого і що ви на ньому побачили?
— Яке речення з тексту підходить до цього малюнка?
— Складіть свої речення.
Учні складають свої речення і вибірково записують їх графічно.
VI. Підсумок уроку
— З якою буквою були пов’язані всі завдання, отримані від на­ших героїв?
— Що ви запам’ятали про калину?


презентація до уроку 67 by aleksandrovka1986

Немає коментарів:

Дописати коментар