четвер, 6 вересня 2012 р.

Урок № 63 Закріплення знань про звуки [с], [с′]


Урок 63 (читання)
                      Тема. Закріплення знань про звуки [с], [с′]
Мета: закріплювати вміння учнів виділяти у словах звуки [с], [с′], викладати звуко-складові моделі слів; формувати навички читання; розвивати фонематичний слух, зв’язне мов­лення, спостережливість; виховувати в дітей бажання допомагати дорослим.
Обладнання: каса букв, предметні малюнки (гриби), складова таблиця, піраміда слів, графічні мо­делі речень, фішки для звукових моделей.
Хід уроку
I. Організаційний момент
Доброго ранку травам росистим,
Доброго ранку квітам барвистим.
Доброго ранку сонечку ясному,
Доброго ранку людям усім і всьому прекрасному.
— Посміхніться і передайте часточку свого тепла одне одному.
Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку.
II. Повторення вивченого матеріалу
1 Пригадування скоромовки, вивченої на попередньому уроці
— Який звук найчастіше зустрічається у скоромовці?
— Дайте характеристику цьому звуку.
— Якою буквою він позначається на письмі?
— Знайдіть його в касі.
2 Робота зі складовою таблицею
— Прочитайте надруковані склади.
— Які склади пропущені?
Читання складів по горизонталі, по вертикалі з нарощуванням темпу.
3 Робота над пірамідою слів
— Зачитайте слова, які різняться однією буквою.
— Зачитайте слова зі звуком [с] в середині слова.
III. Повідомлення теми і завдань уроку
— Сьогодні ви будете читати слова, речення з вивченою бук­вою с («ес»), будувати звукові моделі слів та графічно зображувати речення. На вас чекатимуть різноманітні завдання, хвилинка-цікавинка порадує захоплюючим пізнавальним матеріалом, а я ді­знаюсь, як учні мого класу допомагають дорослим.
IV. Робота за Букварем
1 Розглядування ілюстрації (с. 44)
— Кого ви бачите на малюнку?
— Що принесли діти?
— Що робить мама?
2 Бесіда про гриби. Гра «Гриб у кошик покладу»
3 Читання слів до тексту
— Прочитайте підкреслені склади.
4 Опрацювання тексту «Мама і сини»
1) Розгляд тексту
— Скільки речень у тексті?
— Про що, на вашу думку, йтиметься в тексті?
— Назвіть пропущені слова.
2) Читання тексту вчителем
— Як звали хлопчиків?
3) Читання тексту учнями ланцюжком
4) Робота над змістом тексту
— Що робили хлопчики?
— Що робила мама?
— Скільки банок насолили?
— Що ви можете сказати про хлопчиків?
— А як ви допомагаєте дорослим?
Фізкультхвилинка
Ми йшли, йшли, йшли
І до лісу прийшли.
Там листочок, тут листочок,
Там грибочок, тут грибочок.
Назбирали повний кошик
І додому принесли.
5 Розглядування ілюстрації (с. 45)
— Ми ходили до лісу?
— Що ми збирали?
— Подивіться на малюнок і скажіть, кого ми могли б там зу­стріти?
6 Робота над текстом
1) Читання тексту вчителем
— Про кого цей текст?
2) Повторне читання (читання хором, ланцюжком)
3) Вибіркове читання
Знайдіть і прочитайте:
— Де сосна?
— Що на сосні?
— Хто носив лісові горішки?
— Хто на волі?
4) Гра «Відшукай букву»
5) Складання звуко-складової моделі слова білочка
6) Складання графічної моделі речення
— Знайдіть у тексті речення про білочку і складіть його графіч­ну модель.
7 Хвилинка-цікавинка
— Коли білка стрибає з дерева на дерево, то їй допомагає довгий пухнастий хвіст. Він служить їй кермом і парашутом, підтримує її в повітрі. Взимку білка накривається хвостом, як ковдрою.
V. Підсумок уроку
— Про кого ми читали тексти?
— Що вам сподобалось в цих текстах?
— На кого ви хотіли б бути схожими? Чому?


презентація до уроку 63 by aleksandrovka1986

Немає коментарів:

Дописати коментар