середа, 5 вересня 2012 р.

Урок № 59 Закріплення знань про вивчені букви


Урок 59 (читання)
Тема. Закріплення знань про вивчені букви
Мета: закріплювати вміння читати склади, слова, речення з вивченими буквами; вдосконалювати навички звукового аналізу слів; вчити будувати звукові моделі; ознайомити дітей з рухливими іграми; розвивати мовлення, мислення; виховувати в дітей почуття дружби.
Обладнання: малюнки хмаринок з написаними словами (нива, вона, мама, мила, Ліна, Аліна, ма­лина), картки зі звуко-складовими моделями, фішки для моделей.
Хід уроку
I. Організаційний момент
Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного при­ладдя, готовність учнів до уроку.
II. Повторення вивченого матеріалу
На хмаринках записані слова: нива, вона, мама, мила, Ліна, Аліна, малина.
1 Читання слів учнями
2 Читання підкреслених складів
— Назвіть звуки в прочитаних складах.
3 Читання слів, написаних з великої літери
— Чому ці слова пишуться з великої літери?
— Назвіть першу букву в цих словах.
4 Гра «Добери слово»
З-поміж слів, які записані на хмаринках, необхідно дібрати слова до поданих звуко-складових моделей.
— Складіть речення з цими словами.
III. Актуалізація опорних знань
1 Читання лічилки учителем
Зайчик, зайчик-побігайчик,
Виніс хліба нам окрайчик,
Виніс свіжої води.
Ой, виходь жмуритись ти.
— Поміркуйте і скажіть, як називаються такі віршики?
— Коли ми використовуємо лічилки?
— Які лічилки ви знаєте?
— В які ігри ви любите гратися?
2 Розповіді дітей про улюблені ігри
IV. Повідомлення теми і завдань уроку
— Ви — школярі, а навчання — це наполеглива праця. Та у віль­ний час усі дітлахи люблять погратися. Деяких ігор вас навчили до­рослі, а деякі ви вигадуєте самі. Про одну з дитячих ігор ви будете сьогодні читати, а наприкінці уроку на вас чекає сюрприз.
V. Робота за Букварем
1 Розглядування ілюстрації (с. 41)
2 Бесіда
— Що роблять діти?
— В яку гру вони граються?
Фізкультхвилинка
Сірий котик міцно спав,
Навіть пісню не співав.
Та нарешті він проснувся
І довкола озирнувся.
Став смачненько потягатись
І чистенько умиватись.
Порозчісував він вуса
Довгі-довгі, русі-русі.
Зуби й кігті нагострив
І до комірчини він побрів.
Буде мишку полювати
І добро оберігати.
Й ми, як котик, відпочили,
Щоб зміцніли наші сили.
3 Читання слів до тексту
1) Читання підкреслених складів.
2) Читання трискладових слів.
3) Читання слів з наголосом на другому складі.
4) Читання слів зі складом ло.
4 Робота над текстом
1) Перегляд тексту
— Скільки речень у тексті?
— Прочитайте перше слово кожного речення.
— Подивіться, які розділові знаки стоять у кінці кожного ре­чення.
Фізкультпауза (гімнастика для очей)
А тепер нове завдання —
Оченятам тренування:
Раз — дивлюсь удалечінь.
(Протягом 30 секунд дивитись на об’єкт удалині.)
Два — в долоньці відпочинь.
(Перевести погляд на долоньку.)
Вправа повторюється 20 разів.
2) Ознайомлення зі знаком питання
3) Інтонаційне читання тексту вчителем
4) Читання тексту учнями з дотриманням відповідної інтонації
5) Вибіркове читання
— Прочитайте речення, в кінці якого стоїть знак оклику.
— Прочитайте речення, в кінці якого стоїть знак питання.
— Прочитайте останнє речення.
VI. Розвиток мовлення
1 Вивчення лічилки напам’ять
2 Сюрприз: розучування гри «Впізнай, чий голосок»
VII. Підсумок уроку
Гра «Мікрофон по колу»
— Поділіться своїми враженнями від сьогоднішнього уроку.
— Так про який сюрприз ішла сьогодні мова?


презентація до уроку 59 by aleksandrovka1986

Немає коментарів:

Дописати коментар