неділя, 6 жовтня 2024 р.

Ранкова зустріч НУШ 1 клас

 

Ранкова зустріч. «Знайомство»

 

 

 Орієнтовні дослідницькі/ проблемні запитання:

Навіщо мені ходити до школи? / Що я очікую від шкільного життя?

1. Розсадіть дітей в коло.

Поясніть учням умови: ведучий (вчитель) ставить запитання. Якщо відповідь на нього стверджувальна, то потрібно піднятися, назвати своє ім’я та відповісти на це запитання повним речення. Наприклад:

- Хто народився влітку?

- Я, Марійка, народилася влітку.

- Я, Остап, народився влітку і т.д.

Згодом ведучим може стати хтось із дітей.

Орієнтовні запитання:

Хто народився влітку?

Хто любить грати у футбол?

У кого вдома є собачка?

У кого є старший брат?

Хто грає на барабані?

2. Слухання пісень про школу:

Запропонуйте учням послухати пісню (пісні) про школу, дітей / дитинство, можна з одночасним виконанням певних рухів:

Знайомство-жарт з дітьми.  А тепер я хочу пригадати ваші імена. Я рахую до трьох, на рахунок «три» кожний викрикує своє ім’я. (намагаюся  відгадати, скільки Маш, Дім і т.д. у класі)

   - От тебе звуть Вася.        

   - Ні!

   - А як?

   - Маша!

   - Всі запам’ятали, що це не Вася, а Маша, і т.д.  (Сміються)

Правила роботи в групі.

1.     Говорити по черзі.

2.     Слухати інших.

3.     Радіємо успіхам.

Діти по черзі називають свої імена.

. Слухання та обговорення оповідання  Івана Франка «Грицева шкільна наука».

В дружньому колі діти уважно слухають вчителя, який читає оповідання,  під час показуючи малюнки, після чого обговорюють разом такі запитання:

1.     Що то була за школа?

2.     Як тоді вчилися діти?

3.     Чому вони немали часу вчитися?

 

Групове заняття

«Характеристика людей». Обирають кілька дітей, які стають поруч один з одним. Вони повинні мати щонайменше одну спільну ознаку (наприклад, темне волосся, однакові імена, однакові зачіски, однакові на зріст). Решта дітей, які стоять у колі, мають визначити цю характеристику. Той, хто здогадується, пропонує іншій дитині з кола, хто має таку саму характеристику, приєднатися до групи.

Наступний момент ранкової зустрічі - «хвилинка тиші». Діти приводять свої думки в порядок, налаштовуються на робочий день, збираються з думками, зосереджуються на подальшу роботу.

ІІІ. Щоденні новини.

  Сьогодні (понеділок)

Сьогодні (3вересня)

Погода

Рефлексія.  Відгадування загадок.

З допомогою вчителя учні відгадують загадки про школу:

 

 Великий будинок у місті стоїть,
Та завжди, як вулик бджолиний, шумить.
Як чаша, він повний знаннями,
Ласкавий будинок цей з нами.  
(Школа)

Чистенькі віконця
Сміються до сонця.
Діточки довкола.
Наша люба …
(Школа)

Коли хочеш ти читати,
То мене повинен знати.
А коли мене не знаєш,
То нічого не вгадаєш.
(Буква)

З нам подружить кожен з вас,
Як піде у перший клас.
Бо хоч завжди він мовчить,
Та читати вас навчить!
(Буквар)

Всім про все вона розкаже
І малюночки покаже.
Усіх розуму навчить,
Хоч сама завжди мовчить.
(Книга)

Він нам, як мама, дорогий,
Він хоче нас навчити.
Любити край чудовий свій
Це мудрий наш …
(Учитель)

Визначення настрою

Який у вас настрій? Чому?

Немає коментарів:

Дописати коментар