Ранкова зустріч. «Знайомство»
Орієнтовні
дослідницькі/ проблемні запитання:
Навіщо мені ходити
до школи? / Що я очікую від шкільного життя?
1. Розсадіть дітей в
коло.
Поясніть учням умови: ведучий (вчитель)
ставить запитання. Якщо відповідь на нього стверджувальна, то потрібно
піднятися, назвати своє ім’я та відповісти на це запитання повним речення.
Наприклад:
- Хто народився влітку?
- Я, Марійка, народилася влітку.
- Я, Остап, народився влітку і т.д.
Згодом ведучим може стати хтось із дітей.
Орієнтовні запитання:
Хто народився влітку?
Хто любить грати у футбол?
У кого вдома є собачка?
У кого є старший брат?
Хто грає на барабані?
2. Слухання пісень про школу:
Запропонуйте учням послухати пісню (пісні) про школу,
дітей / дитинство, можна з одночасним виконанням певних рухів:
Знайомство-жарт з дітьми. А тепер я хочу
пригадати ваші імена. Я рахую до трьох, на рахунок «три» кожний викрикує своє
ім’я. (намагаюся відгадати, скільки Маш,
Дім і т.д. у класі)
- От тебе звуть
Вася.
- Ні!
- А як?
- Маша!
- Всі
запам’ятали, що це не Вася, а Маша, і т.д.
(Сміються)
Правила роботи в групі.
1.
Говорити по черзі.
2.
Слухати інших.
3.
Радіємо успіхам.
Діти по черзі називають свої імена.
. Слухання та обговорення
оповідання Івана Франка «Грицева шкільна наука».
В дружньому колі діти уважно слухають вчителя, який читає
оповідання, під час показуючи малюнки,
після чого обговорюють разом такі запитання:
1.
Що то була за школа?
2.
Як тоді вчилися діти?
3.
Чому вони немали часу вчитися?
Групове заняття
«Характеристика людей». Обирають кілька дітей, які стають поруч
один з одним. Вони повинні мати щонайменше одну спільну ознаку (наприклад,
темне волосся, однакові імена, однакові зачіски, однакові на зріст). Решта
дітей, які стоять у колі, мають визначити цю характеристику. Той, хто
здогадується, пропонує іншій дитині з кола, хто має таку саму характеристику,
приєднатися до групи.
Наступний момент ранкової зустрічі - «хвилинка
тиші». Діти приводять свої думки в порядок, налаштовуються на робочий день,
збираються з думками, зосереджуються на подальшу роботу.
ІІІ. Щоденні новини.
Сьогодні (понеділок)
Сьогодні
(3вересня)
Погода
Рефлексія. Відгадування загадок.
З допомогою вчителя учні відгадують загадки про школу:
Великий будинок у місті стоїть,
Та завжди, як вулик бджолиний, шумить.
Як чаша, він повний знаннями,
Ласкавий будинок цей з нами.
(Школа)
Чистенькі віконця
Сміються до сонця.
Діточки довкола.
Наша люба …
(Школа)
Коли хочеш ти читати,
То мене повинен знати.
А коли мене не знаєш,
То нічого не вгадаєш.
(Буква)
З нам подружить кожен з вас,
Як піде у перший клас.
Бо хоч завжди він мовчить,
Та читати вас навчить!
(Буквар)
Всім про все вона розкаже
І малюночки покаже.
Усіх розуму навчить,
Хоч сама завжди мовчить.
(Книга)
Він нам, як мама, дорогий,
Він хоче нас навчити.
Любити край чудовий свій
Це мудрий наш …
(Учитель)
Визначення
настрою
Який у вас настрій? Чому?
Немає коментарів:
Дописати коментар