вівторок, 4 вересня 2012 р.

Урок № 28 Підсумковий урок добукварного періоду. Перевірна робота


Урок 28 (письмо)
Тема. Підсумковий урок добукварного періоду. Перевірна робота
Мета: перевірити вміння учнів орієнтуватися на сторінці робочого зошита, правильно сидіти під час письма, тримати ручку; закріпити навички написання основних графічних еле­ментів підготовчого періоду; самостійно зображувати, розташовувати їх на робочому рядку; розвивати творчі здібності; вміння учнів аналізувати елементи літер; пам’ять, кмітливість, увагу, уяву, мовлення, спостережливість; дрібну моторику; формувати позитивне ставлення до навчання; виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя.
Обладнання: казковий персонаж — Королева країни Букволяндії; робочий зошит у косу лінію, зошит з калькою, аркуш-вкладиш з вивченими елементами літер; картки з творчим завданням.
Хід уроку
I. Організаційний момент
— Сьогодні до нас у гості завітала Королева країни Букволян­дії. Вона повинна переконатися, що кожен з вас опанував елемен­тами літер, навчився їх писати і готовий вивчати букви. Ми повинні дуже добре працювати й довести Королеві, що готові до подорожі її країною.
II. Актуалізація опорних знань учнів
1 Перевірка знань гігієнічних правил письма
1) Правила посадки за партою під час письма
2) Правила розміщення зошита на парті
3) Правила тримання ручки
2 Перевірка знань сітки робочого зошита
Робота в парах
Учні одне одному показують та називають лінії сітки зошита.
III. Ознайомлення із зошитом із калькою та робота в ньому
1 Ознайомлення із зошитом із калькою
— Діти, Королева Букволяндії принесла вам у подарунок ціка­ві зошити. Вони незвичні. Подивіться самі. Розгляньте першу сто­рінку незвичайного зошита. Ми будемо писати на ній, підкладаючи під сторінку аркуш-вкладиш, на якому вже будуть написані сьо­годні ще елементи літер, а на наступному уроці — самі букви.
2 Робота в зошиті з калькою
IV. Фізкультхвилинка (за вибором учителя)
V. Виконання письмових вправ у робочому зошиті
1 Робота за зразком учителя
Учні прописують рядочки за зразком учителя.
2 Диктант
Учитель диктує вивчені елементи літер. Учні записують їх у ро­бочому зошиті в косу лінію.
3 Творчі вправи
VII. Підсумок уроку
— Молодці, ви впоралися з усіма завданнями. Кожен з вас отри­має від Королеви країни Букволяндії дозвіл на подорож. У цю ман­дрівку ми вирушимо на наступному уроці.
— Які з вивчених елементів вам і досі здаються найскладні­шими?
— Які елементи — найпростіші?
— Давайте пообіцяємо Королеві, що ми й надалі будемо намага­тися вчитися охайно писати.


Немає коментарів:

Дописати коментар