Урок 28 (письмо)
Тема. Підсумковий урок добукварного періоду. Перевірна робота
Мета: перевірити вміння учнів орієнтуватися на сторінці робочого зошита,
правильно сидіти під час письма, тримати ручку; закріпити навички написання
основних графічних елементів підготовчого періоду; самостійно зображувати,
розташовувати їх на робочому рядку; розвивати творчі здібності; вміння учнів
аналізувати елементи літер; пам’ять, кмітливість, увагу, уяву, мовлення,
спостережливість; дрібну моторику; формувати позитивне ставлення до навчання;
виховувати бережливе ставлення до письмового приладдя.
Обладнання: казковий персонаж — Королева країни Букволяндії; робочий зошит у косу
лінію, зошит з калькою, аркуш-вкладиш з вивченими елементами літер; картки з
творчим завданням.
Хід уроку
I. Організаційний момент
— Сьогодні до нас у гості завітала Королева країни Букволяндії. Вона
повинна переконатися, що кожен з вас опанував елементами літер, навчився їх
писати і готовий вивчати букви. Ми повинні дуже добре працювати й довести Королеві,
що готові до подорожі її країною.
II. Актуалізація опорних знань учнів
1 Перевірка знань гігієнічних правил письма
1) Правила посадки за партою під час письма
2) Правила розміщення зошита на парті
3) Правила тримання ручки
2 Перевірка знань сітки робочого зошита
Робота в парах
Учні одне одному показують та називають лінії сітки зошита.
III. Ознайомлення із зошитом із калькою та робота в ньому
1 Ознайомлення із зошитом із калькою
— Діти, Королева Букволяндії принесла вам у подарунок цікаві зошити. Вони
незвичні. Подивіться самі. Розгляньте першу сторінку незвичайного зошита. Ми
будемо писати на ній, підкладаючи під сторінку аркуш-вкладиш, на якому вже
будуть написані сьогодні ще елементи літер, а на наступному уроці — самі
букви.
2 Робота в зошиті з калькою
IV. Фізкультхвилинка (за вибором учителя)
V. Виконання
письмових вправ у робочому зошиті
1 Робота за зразком учителя
Учні
прописують рядочки за зразком учителя.
2 Диктант
Учитель диктує вивчені елементи літер. Учні записують їх у робочому зошиті
в косу лінію.
3 Творчі вправи
VII. Підсумок уроку
— Молодці,
ви впоралися з усіма завданнями. Кожен з вас отримає від Королеви країни
Букволяндії дозвіл на подорож. У цю мандрівку ми вирушимо на наступному уроці.
— Які з вивчених
елементів вам і досі здаються найскладнішими?
— Які
елементи — найпростіші?
— Давайте пообіцяємо Королеві, що ми й надалі будемо намагатися вчитися
охайно писати.
Немає коментарів:
Дописати коментар