четвер, 6 вересня 2012 р.

Урок 79 Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою. М. Стеценко «Гіркий апельсин»


Урок 79 (читання)
Тема. Повторення вивчених букв. Робота з дитячою книжкою. М. Стеценко «Гіркий апельсин»
Мета: повторити і закріпити знання про вивчені букви; вдосконалювати навички читання, зба­гачувати словниковий запас; розвивати пізнавальні та творчі здібності школярів, усне мовлення, увагу, спостережливість; виховувати у дітей бережливе ставлення до пташок.
Обладнання: малюнки (метелик, комар, бджілка, синичка, джміль), книжка М. Стеценка «Гіркий апельсин».
Хід уроку
I. Організаційний момент
Букв вже вивчено чимало.
Час згадати їх усі.
Тож урок я пропоную:
На повторення провести.
Учитель перевіряє наявність на партах у дітей необхідного приладдя, готовність учнів до уроку.
II. Повторення вивченого матеріалу
1 «Назви букву»
Учні виходять до дошки, знаходять вивчені букви, називають їх, дають характеристику звукам, які вони позначають на письмі.
2 Гра «Допиши букву»
На дошці записані елементи вивчених букв, учні дописують букву і називають її.
3 Гра «Склади букву»
З лічильних паличок учні складають вивчені букви.
4 Гра «Добудуй будиночок»
На дошці — незакінчений малюнок будинку: стіни, дах.
— Домалюйте частини будинку, в назвах яких є звуки [р ], [р′].
5 Робота над словами
миска
Лиска
риска
іриска
омар
комар
крона
крок
урок
сирок
кулінар
самовар
Іванко
Іринка
Мирон
Каріна
Марко
Кирило
— Прочитайте слова, що починаються голосним звуком.
— Зачитайте слова, що пишуться з великої літери.
— Знайдіть і зачитайте односкладові слова.
— Знайдіть і зачитайте слово, що означає професію людини.
— Складіть його звукову модель.
— Складіть речення зі словом, що вам найбільше сподобалось.
Фізкультхвилинка
Що ж, мабуть, прийшла пора
Трохи відпочити,
Я вас хочу на зарядку.
Друзі, запросити.
Руки вгору піднімаєм,
Швидко вниз їх опускаєм.
Нахил вправо, нахил вліво —
Повторімо знову вміло.
III. Робота з дитячою книжкою. Оповідання «Синичка»  з книги М. Стеценка «Гіркий апельсин»
1 Розглядування малюнків
Гра «Хто зайвий?»
Метелик, комар, бджілка, синичка, джміль.
— Назвіть зайвого. Обґрунтуйте свою відповідь.
— Давайте спробуємо описати синичку, даючи відповіді на пи­тання.
2 Опис синички
— Яка за розміром синичка?
— Які у неї крильця?
— Якого кольору грудка?
— Яка у неї голівка?
3 Слухання вірша
Синиці голодом намлілись —
Така зима, така зима!...
Оце б у вирій полетіти —
Так батьківщини там нема.
Л. Костенко
— Що ви дізналися про синичку?
4 Розглядування книжки
1) Розглядування обкладинки, читання назви книжки та імені автора.
2) Розглядування змісту.
3) Перегляд книжки посторінково.
— Як ви гадаєте, про що ця книжка і про кого?
5 Читання вчителем оповідання «Синичка» з подальшим обговоренням
— Про кого це оповідання?
— Чому так радів Яшко?
— Яку пораду дала мама синові?
— Як вчинив хлопчик?
— Що примусило Яшка відпустити пташку?
— Кого вам було жаль і чому?
— Як би ви повелися на місці хлопчика?
— Яку користь приносять пташки?
6 Робота над малюнками до оповідання «Синичка»
— Кого ви бачите на малюнку?
— Де знаходиться пташка?
— Як ви гадаєте, чи добре пташці в клітці?
— Пригадайте, чи подобалась пташка хлопчику?
— Чому в хлопчика радісне обличчя?
— Чому відчинені дверцята клітки?
— Чи зрозумів свою помилку хлопчик?
IV. Підсумок уроку
— З яким оповіданням ви ознайомилися на уроці?
— Про що воно?
— Яку користь приносять пташки?
— Як ми можемо допомогти зимуючим пташкам?


презентація до уроку 79 by aleksandrovka1986

Немає коментарів:

Дописати коментар