Урок 13
Тема. Склад числа 3. Прямі й криві лінії. Трикутник
Мета: на основі об’єднання двох груп предметів
розглянути склад числа 3; познайомити з кривими лініями, трикутником;
вдосконалювати навички усної лічби; розвивати логічне мислення.
Обладнання: предметні малюнки, геометричний матеріал у
кожного учня, картки для індивідуальної роботи, картки з нерівностями.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
Повторення
вивченого.
• Гра
«Хто уважніший?»
Учитель
показує картку, учні плескають у долоні відповідну кількість разів.
Далі
робота відбувається навпаки: учитель стукає паличкою по столу, діти, сприйнявши
на слух кількість ударів, виймають зі свого набору картку з відповідним числом.
• Гра
«Що змінилось?»
Учитель
показує дітям табличку, на якій виставлено декілька чисел у певному порядку.
Потім учитель просить дітей заплющити очі, а сам міняє табличку на іншу, в якій
переставлено одну чи дві цифри на інше місце. Далі діти розглядають табличку і
говорять, що змінилось.
• Гра
«Де дзвонить дзвіночок?»
Одному
учневі зав’язують хустиною очі. Учень стоїть біля дошки. Вчитель ходить по
класу й дзвонить у дзвіночок. Перший відгадує, де дзвонили по відношенню від
нього: ліворуч від мене, праворуч, переді мною, позаду.
•
Порівняти групи предметів, вставити у вирази знак.
II. Вивчення нового матеріалу
1. Робота з
геометричними фігурами. Склад числа 3
—
Візьміть по одному: трикутник, квадрат, круг. Покладіть їх разом. Скільки
всього вийшло? Як ми зібрали число 3? По скільки різних фігур брали?
— Тепер
візьміть 2 круги й 1 трикутник. Скільки всього? Як утворили 3, скількома
різними фігурами?
—
Візьміть 1 квадрат і 2 круги. Скільки всього? Як утворили 3, по скільки фігур
брали різної форми?
На дошці
з’являються таблички:
Висновок: число 3
можна утворити по-різному: 1, 1, 1; 1 і 2; 2 і 1.
2. Робота з
підручником
Порівняння
груп предметів. (С. 15, № 3, 4).
3. Розгляд
трикутника. Бесіда про трикутник
Як складемо ми квадрат протилежними
кутами,
Дві
фігури вийдуть в нас — можна звати їх братами.
А чому —
ти доведи, як назвати їх — скажи. (Трикутник)
4. Практична
самостійна робота учнів з картками
Розфарбувати
фігури, у яких три кути. Як вони називаються?
5. Фізкультхвилинка
Один,
два — руки вище, вище голова.
Три,
чотири — руки тихо опустили.
П’ять,
шість, сім — сісти тихо усім.
6. Ознайомлення
з кривою та прямою лініями
7. Практична
робота з паличками (палички для лічби)
Завдання: побудувати
з паличок трикутник.
8. Повторення
Письмо в
зошитах одного рядку цифр 1, 2, 3, 1, 2, 3, 1, 2, 3.
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар