Урок 14
Тема. Число і цифра 4. Написання цифри 4. Порівняння чисел у межах 4
Мета: показати, як утворити число 4 шляхом додавання
1 до попереднього числа; ознайомити з цифрою 4, вчити писати цю цифру;
розвивати логічне мислення, увагу.
Обладнання: предметні малюнки, геометричні фігури у
вчителя й учнів; картки з цифрами.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Повторення
вивченого
• Робота
з набором цифр.
Учитель
показує число, учні показують дві картки чисел, з яких складається це число.
•
Індивідуальна робота з картками.
Обвести
відповідну до кількості малюнків цифру.
• Лічба
предметів.
2. Веселі
задачі
• Три веселі киці грались на
травиці.
Песик теж
до них прибіг —
Скільки
котиків усіх?
• На травиці біля хати
Метушаться
цуценята.
Двоє
білих, наче сніг,
Одне
чорне — скільки всіх?
II. Вивчення нового матеріалу
1. Утворення
числа 4
Проводиться
вивчення аналогічно вивченню числа 3, на основі роботи з геометричним
матеріалом різного кольору і форми.
2. Знайомство
з цифрою 4
Ось чотири жартівливо
Вигинає
лікоть вліво.
— Це число
зустрічається часто. Наприклад, у собаки й кішки по чотири лапи. У стола й
стільця чотири ніжки. На що схожа цифра 4? (На стілець)
— Цифра
4 складається з трьох елементів: короткої прямої похилої лінії, короткої
горизонтальної лінії та довгої прямої похилої лінії. Починаємо писати
посередині верхньої сторони клітинки на горизонтальній лінії квадрата і ведемо
вниз ліворуч коротку похилу пряму лінію нижче середини клітинки. Далі, не
відриваючи руки, пишемо другий елемент —
горизонтальну
пряму лінію праворуч, не доводячи до правої вертикальної сторони. У верхньому
правому куті квадрата ставимо крапку і ведемо вниз довгу пряму похилу лінію
так, щоб вона перетнулась з другим елементом правої сторони клітинки, і ведемо
вниз до середини нижньої сторони клітинки.
3. Письмо
цифри 4
4. Фізкультхвилинка
(за вибором учителя)
5. Робота з
підручником
•
Порівняння чисел (С. 16, № 2, 3).
• Завдання
з логічним навантаженням.
Поставити
числа у правильному порядку.
7. Гра
«Збери врожай»
На
картках намальовані гілки дерева. Біля гілок написана цифра. Діти
повинні
на гілочках намалювати яблучка відповідно до цифри.
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар