Урок 19
Тема. Склад числа 5. Порівняння чисел у межах 5. Позначення чисел на числовому відрізку.
Написання цифр. Порівняння висоти предметів
Мета: продовжувати роботу над формуванням в учнів
уміння порівнювати числа, предмети; закріплювати знання складу числа 5;
вдосконалювати вміння писати цифри; вчити знаходити число на числовому
відрізку; розвивати в учнів спостережливість, увагу; вдосконалювати навички
усної лічби.
Обладнання: предметні малюнки, набори геометричного
матеріалу, цифр, картки для фронтальної та індивідуальної роботи.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
Повторення
вивченого.
• Усна
лічба.
Порахувати
від 1 до 5, від 5 до 1. Порахувати від того числа, яке вказує вчитель.
• Гра
«Злови м’яч».
Учитель
кидає м’яч учневі й називає число, учень ловить м’яч, віддає вчителеві й
називає наступне число. Далі гра проводиться так само, але учень повинен
назвати попереднє число.
• Гра
«Вгадай число».
Учитель
показує дві картки з числами (склад числа), учень називає число. Далі вчитель
показує число, а учні повинні показати два числа, що є складом того, що показує
вчитель.
II. Вивчення нового матеріалу
1. Порівняння
чисел
На дошці
— малюнки меблів.
—
Порівняйте висоту меблів. Який предмет меблів найвищий? Який найнижчий?
2. Склад
числа 5
За малюнками
діти називають, з яких чисел можна утворити число 5.
3. Порівняння
чисел з використанням математичних знаків
Діти з
геометричного набору відкладають кількість фігур, що назвав учитель, ліворуч і
праворуч. Між ними вони повинні покласти картку зі знаками «>», «<», «=»
і прочитати вираз.
4. Фізкультхвилинка
(за вибором учителя)
5. Позначення
чисел на числовому відрізку
Робота з
підручником (С. 21, № 4).
III. Закріплення вивченого матеріалу
1. Вправи
на розвиток графічних навичок
Написання
цифр.
2. Робота з
демонстраційним матеріалом
На дошці
виставлено картки із зображенням м’ячів.
—
Скільки м’ячиків на кожній картці? Розставте картки в порядку збільшення на них
кількості м’ячів. Біля кожної картки поставте відповідну картку з цифрою.
Прочитайте числа від 1 до 5. Яке число найменше? Яке число найбільше? Назвіть
число, що є наступним до 3. Назвіть число, що є попереднім до 4.
3. Задача з
логічним навантаженням
—
Перевірте свою пам’ять: який з цих світлофорів працює правильно?
IV. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар