Урок 24
Тема. Повторення
складу числа 6. Складання й читання прикладів на додавання. Розв’язання
прикладів на додавання на основі перелічування предметів. Порядкова лічба.
Розпізнавання многокутників
Мета: вправляти учнів у засвоєнні складу числа 6; повторити
й закріпити вивчений матеріал; формувати навички лічби; розвивати мислення.
Обладнання: силуетні малюнки, набори геометричного
матеріалу, цифр,
предметні малюнки, кубики.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна
лічба за картками
Учитель
показує картку з числом — діти показують картку з таким числом, яке доповнить його до 6.
2. Розв’язання
веселих задач
• Швидко їде Федя на велосипеді,
А за ним
— ще п’ять хлоп’ят.
Скільки
хлопців їде в сад?
• Каже мати квочка:
«В мене
два синочки
І три дочки».
Скільки
ж діточок у квочки?
• У садок до годівниці
Прилетіли
три синиці.
Потім —
ще три птиці.
Скільки
птиць на годівниці?
3. Гра
«Засели будиночки»
На дошці
— будинки, в яких є пусті віконця. У віконцях — прорізи. Діти повинні вставити відповідні картки з
числами.
II. Закріплення вивченого матеріалу
1. Розв’язання
прикладів
— У
Незнайка та Буратіно були надуті кульки. Вітерець дмухнув, і кульки розлетілися. Допоможіть роздати кульки
кожному. Проведіть ниточку
від кульки до казкового героя.
2. Робота з
підручником (С. 26, № 2, 3)
3. Розпізнавання
геометричних фігур. Самостійна робота
У
кожного учня — картка з геометричними фігурами. Діти повинні червоним кольором розфарбувати п’ятикутники,
зеленим — чотирикутники, жовтим — шестикутники.
4. Фізкультхвилинка
(за вибором учителя)
5. Порівняння
чисел
—
Подивіться на першу табличку. Скільки метеликів ліворуч? Покладіть на парту відповідну картку з числом. Скільки
метеликів праворуч? Покладіть
відповідну картку. Де метеликів більше? Де метеликів менше? Покладіть між картками з числами картку зі
знаком. (5 > 3)
(Аналогічна
робота проводиться з іншими табличками.)
6. Задача з
логічним навантаженням
На столі
вчителя стоять кубики: червоний, зелений, жовтий.
—
Поставте кубики в ряд, щоб червоний не був у середині і не стояв першим.
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар