середа, 5 вересня 2012 р.

Урок № 23 Склад числа 6. П’ятикутник, шестикутник. Поняття зліва, справа


Урок 23
Тема. Склад числа 6. П’ятикутник, шестикутник. Поняття зліва, справа
Мета:  на основі практичних вправ вивчити склад числа 6, ознайомити з новими геометричними фігурами, вчити знаходити їх серед інших; вдосконалювати навички усної лічби; розвивати увагу, логічне мислення.
Обладнання:  предметні малюнки, геометричні фігури, набори цифр, знаків, паличок.
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Повторення вивченого
Усна лічба за картками.
Учитель показує картку з прикладом — учні показують картку, що надає відповідь.
2. Гра «Знайди місце»
На дошці — ряди чисел, в яких пропущені деякі числа. Діти повинні вставити число на своє місце.
3. Повторення складу чисел 2–5
Заповнити віконця.
2 +   = 5
3 +   = 5
3 +   = 4
2 +   = 4
4 +   = 5
1 +   = 5
II. Вивчення нового матеріалу
1. Склад числа 6
Учитель пропонує дітям за допомогою паличок двох кольорів викласти кількість — 6.
У дітей будуть різні варіанти. Поступово на дошці заповниться таблиця.
2. Вправи на засвоєння складу числа 6
Робота з підручником (С. 25, № 2, 3).
3. Фізкультхвилинка
4. Вправи на розвиток графічних навичок. Робота в зошиті
Завдання: обвести в зошиті таку кількість клітинок, яка б відповідала числу, що показує вчитель.
5. Ознайомлення з новими геометричними фігурами
— За допомогою 6 паличок утворіть будь-яку фігуру (палички однакової довжини).
— Хто знайомий з утвореною фігурою?
— Це — шестикутник. Чому його так названо? Заберіть одну паличку, з’єднайте всі палички. Яка фігура утворилась? Чому п’ятикутник так названо? Знайдіть такі фігури на таблиці.
На дошці — таблиця з різними фігурами.
6. Орієнтування в просторі
На століпосуд, розташований у ряд.
— Скільки всього предметів? Що стоїть останнім? Що стоїть першим? Яким за рахунком стоїть чайник? Що стоїть справа від нього? Що стоїть зліва від нього? Яка за рахунком стоїть каструля? Що є для неї попереднім? Яка за рахунком є чашка? Що від неї стоїть справа? Що — зліва?
7. Задача з логічним навантаженням
У Василька 3 кубики, а у Петрика — 2 кубики. На столі стоїть коробка, в яку поміщається 4 кубики. Чи зможуть хлопчики помістити в цю коробку всі свої кубики?
III. Підсумки уроку



Немає коментарів:

Дописати коментар