Урок 23
Тема. Склад числа 6. П’ятикутник, шестикутник. Поняття зліва, справа
Мета: на основі практичних вправ вивчити склад числа
6, ознайомити з новими геометричними фігурами, вчити знаходити їх серед інших;
вдосконалювати навички усної лічби; розвивати увагу, логічне мислення.
Обладнання: предметні малюнки, геометричні фігури, набори
цифр, знаків, паличок.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Повторення
вивченого
Усна
лічба за картками.
Учитель
показує картку з прикладом — учні показують картку, що надає відповідь.
2. Гра
«Знайди місце»
На дошці
— ряди чисел, в яких пропущені деякі числа. Діти повинні вставити число на своє
місце.
3. Повторення
складу чисел 2–5
Заповнити
віконця.
2 + = 5
3 + = 5
3 + = 4
2 + = 4
4 + = 5
1 + = 5
II. Вивчення нового матеріалу
1. Склад
числа 6
Учитель
пропонує дітям за допомогою паличок двох кольорів викласти кількість — 6.
У дітей
будуть різні варіанти. Поступово на дошці заповниться таблиця.
2. Вправи
на засвоєння складу числа 6
Робота з
підручником (С. 25, № 2, 3).
3. Фізкультхвилинка
4. Вправи
на розвиток графічних навичок. Робота в зошиті
Завдання: обвести
в зошиті таку кількість клітинок, яка б відповідала числу, що показує вчитель.
5. Ознайомлення
з новими геометричними фігурами
— За
допомогою 6 паличок утворіть будь-яку фігуру (палички однакової довжини).
— Хто
знайомий з утвореною фігурою?
— Це —
шестикутник. Чому його так названо? Заберіть одну паличку, з’єднайте всі
палички. Яка фігура утворилась? Чому п’ятикутник так названо? Знайдіть такі
фігури на таблиці.
На дошці
— таблиця з різними фігурами.
6. Орієнтування
в просторі
На столі — посуд, розташований у ряд.
—
Скільки всього предметів? Що стоїть останнім? Що стоїть першим? Яким за рахунком стоїть чайник? Що стоїть
справа від нього? Що стоїть
зліва від нього? Яка за
рахунком стоїть каструля? Що є для неї попереднім? Яка за рахунком є чашка? Що від неї стоїть справа? Що — зліва?
7. Задача з
логічним навантаженням
У
Василька 3 кубики, а у Петрика — 2 кубики. На столі стоїть коробка, в яку
поміщається 4 кубики. Чи зможуть хлопчики помістити в цю коробку всі свої
кубики?
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар