середа, 5 вересня 2012 р.

Урок № 29 Склад числа 8. Складання прикладів на додавання. Вправи на знаходження пропущених чисел. Порівняння чисел. Написання цифр


Урок 29
Тема. Склад числа 8. Складання прикладів на додавання. Вправи на знаходження пропущених чисел. Порівняння чисел. Написання цифр
Мета:  на основі практичних дій з предметами розглянути різні варіанти складу числа 8; продовжувати роботу над формуванням вміння порівнювати числа; вдосконалювати навички усної лічби; закріплювати вміння писати вивчені цифри; розвивати логічне мислення.
Обладнання:  набори геометричних фігур і цифр, картки для самостійної роботи, предметні малюнки.
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Лічба предметів у межах 8
2. Складання та розв’язування прикладів за малюнками. Запис прикладів на дошці й у зошиті
3. Самостійна робота за картками. Учитель оголошує кожне завдання. Учні поступово виконують завдання в картці.
4. Письмо цифр, які вивчили. Цифровий диктант, написання рядків цифр за вибором учителя
II. Вивчення нового матеріалу
1. Склад числа 8
Робота проводиться з геометричним матеріалом.
— Згадайте, як ми на минулому уроці утворювали число. Наприклад, число 8 можна утворити шляхом додавання до попереднього числа 1, а можна й по-іншому. Вчитель пропонує покласти на парту ліворуч і праворуч стільки фігур, щоб у сумі вони утворювали число 8. Учні утворюють різні варіанти. Поступово на дошці заповнюється табличка.
Робота за підручником.
— Поясніть, як за допомогою клітинок можна утворити число 8.
2. Колективне складання та записування прикладів на додавання за малюнками підручника (№ 2)
3. Фізкультхвилинка (за вибором учителя)
4. Порівняння чисел за допомогою геометричного матеріалу
Учитель показує два числа, а діти, користуючись фігурами, порівнюють їх і показують відповідну картку зі знаком. Вчитель нагадує учням, що порівнюють перше число з другим.
5. Гра-змагання «Чия команда швидше?»
На дошці — три групи прикладів, у яких одне число пропущене. Клас поділяється на 3 команди (за рядами). За сигналом кожен член команди вибігає до дошки і вставляє потрібне число. Виграє та команда, яка швидше впоралась із завданням.
5 +    = 7
   + 1 = 2
6 +    = 7
1 +    = 3
   + 6 = 8
4 +    = 6
   + 3 = 6
2 +    = 4
4 +    = 8
   + 1 = 8
   + 4 = 7
5 +    = 8
4 +    = 5
   + 1 = 4
5 +    = 6
6. Весела задача
Сім птиць зліпив Семенко, а одну — мала Оленка. Друзі, ви б не полічили, скільки діти птиць зробили?
III. Підсумки уроку



Немає коментарів:

Дописати коментар