Урок 29
Тема. Склад числа 8. Складання прикладів на додавання. Вправи на
знаходження пропущених чисел. Порівняння чисел. Написання цифр
Мета: на основі практичних дій з предметами
розглянути різні варіанти складу числа 8; продовжувати роботу над формуванням
вміння порівнювати числа; вдосконалювати навички усної лічби; закріплювати
вміння писати вивчені цифри; розвивати логічне мислення.
Обладнання: набори геометричних фігур і цифр, картки для
самостійної роботи, предметні малюнки.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Лічба
предметів у межах 8
2. Складання
та розв’язування прикладів за малюнками. Запис прикладів на дошці й у зошиті
3. Самостійна
робота за картками. Учитель оголошує кожне завдання. Учні поступово виконують
завдання в картці.
4. Письмо
цифр, які вивчили. Цифровий
диктант, написання рядків цифр за вибором учителя
II. Вивчення нового матеріалу
1. Склад
числа 8
Робота
проводиться з геометричним матеріалом.
—
Згадайте, як ми на минулому уроці утворювали число. Наприклад, число 8 можна утворити шляхом додавання до попереднього числа
1, а можна
й по-іншому. Вчитель
пропонує покласти на парту ліворуч і праворуч стільки фігур, щоб у сумі вони
утворювали число 8. Учні утворюють різні варіанти. Поступово на дошці заповнюється табличка.
Робота
за підручником.
—
Поясніть, як за допомогою клітинок можна утворити число 8.
2. Колективне
складання та записування прикладів на додавання за малюнками підручника (№ 2)
3. Фізкультхвилинка
(за вибором учителя)
4. Порівняння
чисел за допомогою геометричного матеріалу
Учитель
показує два числа, а діти, користуючись фігурами, порівнюють їх і показують
відповідну картку зі знаком. Вчитель нагадує учням, що порівнюють перше число з другим.
5. Гра-змагання
«Чия команда швидше?»
На дошці
— три групи прикладів, у яких одне число пропущене. Клас поділяється на 3 команди (за рядами). За
сигналом кожен член команди вибігає до дошки і вставляє потрібне число. Виграє
та команда, яка швидше
впоралась із завданням.
5 + = 7
+ 1 = 2
6 + = 7
1 + = 3
+ 6 = 8
4 + = 6
+ 3 = 6
2 + = 4
4 + = 8
+ 1 = 8
+ 4 = 7
5 + = 8
4 + = 5
+ 1 = 4
5 + = 6
6. Весела
задача
Сім птиць зліпив Семенко, а
одну — мала Оленка. Друзі,
ви б не полічили, скільки діти птиць зробили?
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар