Урок 36
Тема. Повторення складу числа 10. Складання прикладів за малюнками предметів та
монет. Розпізнавання геометричних фігур. Написання цифр
Мета: продовжити роботу над формуванням у дітей
вміння порівнювати числа в межах 10; закріплювати знання складу числа 10;
вдосконалювати навички усної лічби; розвивати логічне мислення.
Обладнання: предметні малюнки, набори цифр та
геометричного матеріалу, таблички, картки для самостійної роботи.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна
лічба
•
Показати наступне число: 5, 2, 8, 4, 9, 3, 6.
•
Показати попереднє число: 4, 3, 7, 2, 10, 8, 6.
•
Назвати «сусідів» чисел: 5, 2, 7, 4, 8, 10.
•
Порахувати від 1 до 10, від 10 до 1.
2. Гра
«Шифрувальник»
— Ворона
потрапила до лісової школи й наробила біди: зашифрувала слово, які звірята
писали на листочках клена. Спробуйте його розшифрувати.
И І Р Б С К Т Ч Л А
1 2 3 4
5 6 7 8 9
10
2 + 2 =
4 Б
1 + 1 = І
4 + 5 = Л
3 + 3 = К
9 + 1 = А
3. Повторення
складу числа 10
На дошці
— силуети будинків.
— Ці
будинки казкові. Тут живуть числа. Вони вийшли погуляти, і деякі забули, в
якому будинку живуть. Потрібно їх розселити у свої будиночки.
II. Закріплення вивченого матеріалу
1. Робота з
підручником
—
Скільки всього копійок на кожному малюнку? Які монети тут є? Складіть приклад
на додавання, користуючись монетами.
2. Повторення
знань про фігури
Самостійна
робота на картках.
Завдання: трикутник
розфарбувати червоним кольором, чотирикутник — синім, шестикутник — зеленим,
п’ятикутник — жовтим.
— Яка
фігура залишилась?
3. Розпізнавання
фігур
—
Погляньте на малюнок (С. 38, № 5).
З яких
геометричних фігур складені обличчя? Чим відрізняються ці обличчя?
4. Фізкультхвилинка
5. Складання
прикладів за малюнками
6. Вправа
на розвиток логічного мислення
На дошці
виставлено силуетні картки (яблучка).
— Їжачок
збирав на зиму яблучка. Переставте три яблучка так, щоб трикутник перевернувся
«догори ногами», вершиною вниз.
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар