пʼятниця, 7 вересня 2012 р.

Урок № 36 Повторення складу числа 10. Складання прикладів за малюнками предметів та монет. Розпізнавання геометричних фігур. Написання цифр


Урок 36
Тема. Повторення складу числа 10. Складання прикладів за малюнками предметів та монет. Розпізнавання геометричних фігур. Написання цифр
Мета:  продовжити роботу над формуванням у дітей вміння порівнювати числа в межах 10; закріплювати знання складу числа 10; вдосконалювати навички усної лічби; розвивати логічне мислення.
Обладнання:  предметні малюнки, набори цифр та геометричного матеріалу, таблички, картки для самостійної роботи.
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна лічба
• Показати наступне число: 5, 2, 8, 4, 9, 3, 6.
• Показати попереднє число: 4, 3, 7, 2, 10, 8, 6.
• Назвати «сусідів» чисел: 5, 2, 7, 4, 8, 10.
• Порахувати від 1 до 10, від 10 до 1.
2. Гра «Шифрувальник»
— Ворона потрапила до лісової школи й наробила біди: зашифрувала слово, які звірята писали на листочках клена. Спробуйте його розшифрувати.
И І Р Б С К Т Ч Л А
1  2 3 4  5  6  7  8 9 10
2 + 2 = 4 Б
1 + 1 = І
4 + 5 = Л
3 + 3 = К
9 + 1 = А
3. Повторення складу числа 10
На дошці — силуети будинків.
— Ці будинки казкові. Тут живуть числа. Вони вийшли погуляти, і деякі забули, в якому будинку живуть. Потрібно їх розселити у свої будиночки.
II. Закріплення вивченого матеріалу
1. Робота з підручником
— Скільки всього копійок на кожному малюнку? Які монети тут є? Складіть приклад на додавання, користуючись монетами.
2. Повторення знань про фігури
Самостійна робота на картках.
Завдання: трикутник розфарбувати червоним кольором, чотирикутник — синім, шестикутник — зеленим, п’ятикутник — жовтим.
— Яка фігура залишилась?
3. Розпізнавання фігур
— Погляньте на малюнок (С. 38, № 5).
З яких геометричних фігур складені обличчя? Чим відрізняються ці обличчя?
4. Фізкультхвилинка
5. Складання прикладів за малюнками
6. Вправа на розвиток логічного мислення
На дошці виставлено силуетні картки (яблучка).
— Їжачок збирав на зиму яблучка. Переставте три яблучка так, щоб трикутник перевернувся «догори ногами», вершиною вниз.
III. Підсумки уроку

Немає коментарів:

Дописати коментар