Урок 4
Мета: вчити дітей розрізняти предмети за розміром;
розкрити відношення між предметами (більший, менший, однакові);
формувати обчислювальні навички; розвивати логічне мислення.
Обладнання: предметні малюнки, матеріал для лічби.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Повторення
вивченого матеріалу
Лічба
предметів.
На
малюнку — їжачок.
Їжачок
готується до зими. Він наносив собі у нірку грибочки та яблучка. Їжак яблуками
чистить свої гострі голочки. Наколов він двоє яблук та й у ліс собі побрів.
Дати відповідь:
—
Скільки грибочків? Скільки яблучок?
— Чого
більше? Менше? Що треба зробити, щоб їх стало порівну?
2. Усне
опитування
•
Полічити від 1 до 10, від 10 до 1.
•
Назвати сусідів числа 2. Що більше — 2 груші або 5 яблук?
• Що
треба зробити, щоб груш стало стільки ж, скільки яблук?
3. Фізкультхвилинка
Станьмо,
діти, дружно в ряд, вирушаємо у сад.
Руки
вгору піднімаєм, наче яблука знімаєм.
Назбираємо
багато, щоб узимку ласувати.
II. Вивчення нового матеріалу
1. Гра «Ми
— покупці»
На
малюнку зображені іграшки. Учні виходять до дошки, називають не предмет, а його
розміри, порівнюють його з іншими іграшками. Решта дітей вгадують, яку іграшку
хоче купити учень.
2. Порівняння
за розмірами підручника й зошита, парт і шаф, дошки й таблиці
III. Закріплення знань
1. Робота з
підручником
Розглянути
іграшки на малюнку, порахувати всіх звірят, назвати всіх звірят від найменшого
до найбільшого; від найбільшого до найменшого.
2. Робота з
геометричним матеріалом
Викласти
стільки кружечків, скільки на малюнку малих м’ячів.
3. Вправи
на вироблення графічних навичок
Креслення
бордюрчиків у зошиті в клітинку за вибором вчителя.
IV. Підсумки уроку
Наочності для проведення уроку. Для перегляду наочності натисніть на посилання.
Малюнок потяг, ведмедик, котик, м'яч, іграшка, дзиґа, ракета.Малюнок фізкультхвилинка з дітками.
Немає коментарів:
Дописати коментар