Урок 3
Тема. Порядкова
лічба. Поняття зліва — направо, справа — наліво, решта, кожний, вищий —
нижчий. Підготовка до написання цифр
Мета: ознайомити учнів з розміщенням предметів у
просторі; сприяти засвоєнню відповідної термінології; формувати навички лічби;
розвивати логічне мислення.
Обладнання: силуети лялькових тваринок, геометричний
матеріал, предметні картки.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
Повторення
й закріплення вивченого матеріалу.
• Лічба
предметів (іграшок, фруктів, овочів, квітів, кубиків).
• Гра
«Будь уважний!»
Учитель
показує картку з цифрою, а діти повинні стільки ж разів плеснути в долоні.
• На
набірному полотні виставлені іграшки. Діти повинні порахувати їх зліва направо
і справа наліво.
•
Назвати, яка іграшка стоїть першою, яка третьою, шостою, останньою.
II. Вивчення нового матеріалу
1. Ознайомлення
учнів з поняттями, зазначеними в темі уроку
На столі
стоять чотири кубики різного кольору (червоний, синій, жовтий, зелений).
Завдання:
•
Полічити, скільки всього кубиків.
• Якого
кольору останній кубик?
• Якого
кольору кубик, що стоїть попереду?
• кубик
якого кольору стоїть між синім і зеленим?
• Який
кубик стоїть поруч з кубиком червоного кольору?
• Які
кубики є сусідами кубика жовтого кольору?
2. Гра
«Назви своїх сусідів»
Учитель
пропонує дітям використовувати у своїй мові слова поруч, позаду, спереду,
справа, зліва.
3. Фізкультхвилинка
Руки на
пояс ставим усі.
Будем
стрибати, мов горобці.
Скік
вперед і скік назад.
Крильця
вниз всі опустили
І на
місці походили.
III. Закріплення вивченого матеріалу
1. Робота з
підручником.
—
Полічити кружечки зліва направо, потім справа наліво.
— На
якому місці зелений кружечок?
—
Назвати першу пташку.
—
Назвати решту пташок.
—
Полічити пташок зліва направо. На якому місці ластівка?
—
Полічити пташок справо наліво. На якому місці ластівка?
— Який
висновок можна зробити?
2. Робота
за таблицею на дошці. (На таблиці намальовані будинки.)
Завдання:
Скільки
всього будинків? Назвати номери будинків від найнижчого до найвищого. Між якими
будинками стоїть будиночок за номером 3?
3. Вправи
на вироблення графічних навичок
Написання
коротких похилих паличок: / / .
4. Завдання
на розвиток мислення
Підручник
(С. 5). Чим відрізняються будинки на малюнку?
5. Завдання
на закріплення знань про геометричні фігури
З яких
геометричних фігур складена іграшка?
IV. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар