Урок 50
Тема. Складання таблиць додавання й віднімання числа
2.
Розв’язання прикладів
виду 6 + 2 + 2, 8 – 2 – 2. Віднімання за допомогою числового відрізка. Складання й розв’язання задач
Мета: познайомити з таблицею додавання й віднімання
числа 2; вдосконалювати
навички розв’язання задач на знаходження суми й остачі; вчити віднімати число,
користуючись числовим відрізком; розвивати мислення учнів.
Обладнання: предметні малюнки, таблиця «Віднімання та
додавання числа
2», таблиці умов задач, картки для усної лічби.
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна
лічба
Поєднати відповідь і приклад.
9 – 2 5 + 3 4 + 1 6 – 3 5 – 2 7 – 4
9 3 5 8 7
8 – 1 1 0 – 5 9 – 6 4 + 4 10 – 1 5 + 4
2. Повторення
таблиці на додавання та віднімання 1
Учитель диктує приклад — діти показують картку з відповідною цифрою.
4 + 1 7 + 1 9 + 1 2 + 1 3 + 1 5 – 1
2 – 1 10 – 1 5 + 1 8 + 1 8 – 1 6 – 1
9 – 1 4 – 1 3 – 1
3. Повторення
складу чисел
На дошці — число й один його компонент. Діти повинні показати число — другий компонент даного.
4. Фізкультхвилинка
II. Вивчення нового матеріалу
1. Складання
таблиці на додавання й віднімання числа 2 за малюнком № 1 (С. 52).
2. Читання
й розв’язання прикладів
— Щоб додати 2, потрібно спочатку додати 1, потім ще 1. Діти розв’язують приклад і пояснюють розв’язок
прикладу.
6 + 1 + 2 7 – 2 + 1 7 + 1 – 2
3. Робота з
числовим відрізком
Головне правило: крок
уперед — додати 1, крок назад — відняти 1.
4. Складання
та запис прикладів за числовими відрізками з коментуванням
5. Фізкультхвилинка
III. Закріплення вивченого
1. Розв’язання
задач
• За таблицею на дошці.
• За малюнками в підручнику (№ 4).
2. Задача-загадка
В клас зайшов Мишко, а за ним
— Петько,
А за ним
— Маринка, за нею — Галинка,
А за нею
— Гнат. Скільки всіх хлоп’ят?
— Як треба змінити питання, щоб відповіддю стало число 5?
IV. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар