Урок 21
Тема. Складання прикладів на додавання за малюнками
монет. Порівняння чисел. Поняття
на, над, під. Порівняння за віком (молодий — старий)
Мета: формувати в учнів вміння складати приклади на
додавання на основі малюнків; вправляти учнів у засвоєнні результатів додавання
в межах 5 на основі складу чисел; розвивати мислення.
Обладнання: предметні малюнки, набори цифр та геометричних
фігур, картки для індивідуальної роботи.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
Повторення
вивченого матеріалу.
• Усна
лічба за малюнками.
Завдання: порахувати
кількість предметів, показати відповідну картку з числом.
•
Утворення числової послідовності.
Відновити
правильний порядок на картках.
Після
відтворення правильного порядку можна повторити знання про наступне й попереднє
число, «сусідів» чисел, порядковий номер числа.
•
Самостійна робота на картках. Вставити відповідний знак.
II. Вивчення нового матеріалу
1. Повторення
складу числа
На дошці
— малюнки двох каструль, під ними — коробочки. Поруч — силуетні малюнки фруктів
та овочів. Мати вирішила зварити борщ і компот. Діти повинні розкласти овочі та
фрукти по каструлях. На кожному овочі та фрукті написане число. Перед тим, як
класти малюнок у каструлю, потрібно назвати, з яких чисел можна утворити дане
число.
2. Складання
прикладів на додавання на основі малюнків монет. Робота за підручником (С. 23,
№ 1).
3. Фізкультхвилинка
Ми
метелики чудові,
Маєм
крильця кольорові,
Над
квітками літаємо,
Втоми ми
не знаємо,
Пташки
ми злякалися,
Під
квітку сховалися.
(Нахилити
голову вліво, вправо.)
(Розвести
руки в сторони.)
(Біг
на місці, рухи руками вгору-вниз.)
(Руки
покласти на голову.)
(Присісти.)
4. Робота з
підручником. Поняття на, над, під, старий — молодий (С. 23, № 3, 4).
Поняття розкриваються за допомогою питань.
5. Самостійна
робота в зошитах
Списати
вирази, поставити між числами знак (С. 23, № 5). Якщо клас дуже слабкий, можна
роботу провести фронтально: діти читають запис, показують картку зі знаком, що
відповідає запису.
6. Складання
прикладів за малюнками на дошці
4 + 1 =
5
2 + 2 =
4
2 + 3 =
5
1 + 4 =
5
3 + 2 =
5
7. Весела
задача
Були у нашому дворі два
горобці, три снігурі.
Хто може
скласти лік птахам — всім горобцям і снігурам? (2 + 3 = 5)
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар