Урок 32
Тема. Склад числа 9. Написання цифр. Порівняння чисел у межах 9.
Вимірювання довжини відрізків
Мета: розглянути всі варіанти утворення числа 9;
формувати навички складання прикладів на додавання; продовжувати роботу над
формуванням вміння порівнювати числа; вдосконалювати навички усної лічби;
розвивати спостережливість, увагу.
Обладнання: предметні малюнки, набори цифр та геометричним
матеріалом, малюнки й таблиці до теми.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна
лічба. Робота з набором цифр (складання ряду чисел, порівняння чисел,
знаходження місця чисел, визначення попереднього й наступного чисел)
2. Повторення
складу чисел 5–8
На дошці
— дерева. Завдання: розташувати парами яблука, що в сумі дають потрібне
число, по деревах.
II. Вивчення нового матеріалу
1. Склад
числа 9. Робота з паличками різного кольору
Шляхом
складання певної кількості паличок різного кольору діти визначають, що 9 можна
утворити по-різному.
2. Робота з
підручником
— З яких
чисел складається число 9 (утворення за малюнками)?
— Які
числа потрібно вставити у віконця? (Робота з прикладами № 2.)
3. Фізкультхвилинка
4. Написання
цифр
1)
Назвати, яке число згадується в лічилці, записати це число.
Один я у тата й мами син.
Два в сорочці рукави.
Три цукерки у сестри.
Чотири — номер нашої квартири.
П’ять курчат в куточку
сплять.
Шість котлет мій песик
з’їсть.
Сім разів ударив грім.
Вісім груш знайшов я в лісі.
Дев’ять посадив дерев я.
2)
Записати наступне число до чисел 2, 5, 1, 6, 4, 8, 7, 3.
Записати
попереднє число для чисел 4, 3, 7, 6, 2, 9.
III. Закріплення матеріалу
1. Робота з
підручником
Вимірювання
відрізків. Порівняння довжин відрізків.
2. Порівняння
чисел за допомогою малюнків
Записати
числами кількість предметів, вставити між ними знак.
3. Задача з
логічним навантаженням
В сім’ї
4 дітей: сестер стільки ж, скільки братів. Скільки в сім’ї сестер?
IV. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар