Урок 33
Тема. Складання й розв’язання прикладів на додавання.
Послідовність
чисел у межах 9. Розпізнавання многокутників. Написання цифр
Мета: вправляти учнів у складанні та розв’язуванні
прикладів на додавання; вдосконалювати навички усної лічби; вчити визначати
серед геометричних фігур потрібну; розвивати графічні навички; розвивати
логічне мислення, увагу.
Обладнання: предметні малюнки, набори цифр та
геометричного матеріалу, таблиці складу числа.
Хід
уроку
I. Закріплення вивченого
Урок
проводиться у формі змагання. Клас поділено на три команди. Діти обирають назву
команди. Девіз змагання: «Найкращі математики».
Завдання 1
Яка
команда швидше утворить числовий ряд? Для кожної команди дається набір чисел
1–9. Кожний гравець виходить до дошки й ставить 1 картку з числом, яке починає
натуральний
ряд
чисел. За ним виходить наступний гравець, вибирає картку з наступним числом.
Завдання 2
Вставити
потрібні числа.
Завдання 3
Вставити
знаки. Групова робота. Дітям дається картка. Вони повинні вставити потрібні знаки.
Завдання 4
За
допомогою малюнків скласти, записати й розв’язати приклади.
Завдання 5
Виміряти
довжини відрізків, знайти найдовший і найкоротший відрізки.
Завдання 6
У
кожного учня в зошиті прописані цифри: 2, 3, 4; 9, 8, 7.
Завдання:
прописати цифри. Найкращі роботи приносять бали команді.
Завдання 7
Знайти й
розфарбувати задану геометричну фігуру.
1
команда: чотирикутник;
2
команда: трикутник;
3
команда: п’ятикутник.
Завдання 8
Розв’язання
прикладів. Фронтальна робота з картками.
Учитель
показує картку з прикладом всім учням, діти показують відповідну картку з
відповіддю. За кожний приклад нараховується 1 бал. Якщо учень припустився
помилок, його команді бал не нараховується.
Завдання 9
Розв’язати
задачу з логічним навантаженням.
У
Василька 3 кубики, а у Петрика — 2 кубики. На столі стоїть коробка, в яку
поміститься 4 кубики. Чи зможуть хлопчики помістити в цю коробку всі свої
кубики?
II. Підсумки уроку
Підбиття результатів
змагання, нагородження переможців.
Немає коментарів:
Дописати коментар