Урок 40
Тема. Дія віднімання. Складання, запис і розв’язання прикладів на
додавання й віднімання. Написання цифр
Мета: продовжувати роботу над формуванням в учнів
вміння розрізняти дії віднімання та додавання; дати поняття про те, що при
відніманні результат обов’язково зменшується, а при додаванні — збільшується;
вдосконалювати навички усної лічби; розвивати спостережливість, увагу.
Обладнання: предметні малюнки, набір геометричного
матеріалу.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна
лічба ланцюжком
1 + 2 + 4 + 1 + 1 + 1 =
10 – 1 +
1 – 2 – 1 – 3 – 1 =
2. Гра «Де
чий приклад?»
— Учні
лісової школи розв’язували приклади. Вони взяли картки з відповідями, щоб
покласти їх біля карток з прикладами. Та раптом дмухнув вітерець, всі картки сплутались. Допоможіть
кожному знайти свій
приклад.
3. Усна
лічба-змагання (за рядками)
10 – 5 – 1 – 2 + 2 + 2 + 1 =
4 + 2 +
1 + 2 + 1 – 1 – 3 – 1 + 2 + 3 =
II. Закріплення вивченого матеріалу
1. Складання
прикладів на віднімання та додавання за малюнками
2. Робота з
підручником
Складання
прикладів за малюнками підручника (№ 1, 2).
3. Робота
над розвитком графічних навичок
•
Креслення бордюрчиків за зразком вчителя.
•
Цифровий диктант за картками.
Учитель
показує на картці число, діти повинні записати відповідну цифру.
1, 4, 6,
8, 3, 9, 2, 5, 7.
Написання
груп цифр: 333 555 222 66 44 9 11 888.
4. Фізкультхвилинка
5. Гра
«Художник»
У дітей
— картки з малюнком (половина малюнка відсутня). Завдання: домалювати другу
половину малюнка.
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар