пʼятниця, 7 вересня 2012 р.

Урок 47 Послідовність чисел від 0 до 10. Порівняння чисел у межах 10. Складання та розв’язання задач на знаходження суми та остачі


Урок 47
Тема. Послідовність чисел від 0 до 10. Порівняння чисел у межах 10.  Складання та розв’язання задач на знаходження суми та остачі
Мета: закріплювати вміння порівнювати числа, встановлювати порядок чисел; формувати вміння розв’язувати задачі на знаходження суми та остачі; розвивати мислення учнів.
Обладнання: предметні малюнки, таблиці для усного рахунку, таблиця умов задач, картки для індивідуальної роботи.
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Робота з натуральним рядом чисел
1 2 3 5 8 9
Вставити пропущені числа.
9 8 5 3 2 1
Назвати числа, які менше числа 6.
1 9 10 7 5 4 2 8 3 0
— Яке число передує числу 5? Числу 7? Числу 10? Числу 2?
— Яке число є наступним для числа 9? Для числа 1? Для числа 7?
— Назвіть «сусідів» числа 6, числа 9.
2. Самостійна робота. Порівняти числа (у кожного учня — картка).
7     8
6     9
9     8
8    7
4    8
4    3
9    7
7    0
3. Фізкультхвилинка
II. Вивчення нового матеріалу
1. Обчислення прикладів
Гра «Баскетбол»
Закиньте м’яч у відповідний кошик.
4 + 5     10 – 4     3 + 3     4 + 4
9 – 1      3 + 5      7 – 1     2 + 6
9 – 3      8 + 0
9         6        8
2. Розв’язання задач
Робота з підручником (С. 49, № 1).
— Згадайте, з яких частин складається задача. Що містить умова задачі? (Те, що відомо)
— Що означає питання? (Питання містить невідоме — те, що потрібно визначити, знайти.)
— Розгляньте малюнок ліворуч. Скільки там овечок? Розгляньте малюнок праворуч. Що відбулося? Якщо дві овечки пішли, стане менше чи більше? Назвіть умову в цій задачі. Яке питання задачі? Якою дією будемо відповідати на питання задачі? Чому? Складіть приклад.
5 – 2 = 3
3. Аналогічний аналіз задачі на знаходження суми за таблицею на дошці
III. Підсумки уроку

Немає коментарів:

Дописати коментар