Урок
53
Тема. Задачі
на збільшення (зменшення) числа на кілька одиниць. Розв’язання прикладів. Порівняння
виразів і числа
Мета: продовжити
роботу над формуванням в учнів вміння розв’язувати задачі на збільшення та
зменшення числа на кілька одиниць; вдосконалювати навички усної лічби;
розвивати мислення учнів.
Обладнання: предметні малюнки, таблиці умов задач,
геометричний матеріал.
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна
лічба
Гра «Зажени курчат»
2. Кругові
приклади
8 – 4
7 + 1
4 + 6
10 – 1
9 – 4
5 + 2
3. Самостійна
робота. Контроль знань таблиці на додавання й віднімання чисел 1 і 2
Розв’язати приклади.
10 – 2 + 1
10
– 1 – 1
8
– 2 – 2
9
– 2 – 1
6
– 1 – 2
7
– 1 + 2
4. Фізкультхвилинка
II. Закріплення вивченого матеріалу
1. Каліграфічна
хвилинка
Вгадати цифру й написати її рядок.
Ось ця цифра жартівливо
Вигинає
лікоть вліво.
(4)
2. Математичний
диктант
• Записати число, яке передує числу 5.
• Зменшити його на 1.
• Записати число, яке є наступним для числа 7.
• Збільшити його на 2 одиниці.
• Знайти суму чисел 4 і 6.
• Знайти різницю чисел 6 і 2.
• Суму чисел 2 і 3 збільшити на 1.
• Р ізницю чисел 3 і 1 зменшити на 1.
Відповіді: 4, 3, 8, 10, 10, 4, 6, 1.
3. Усне
опитування
— Що означає: збільшити число на кілька одиниць? Що
означає: зменшити число на кілька одиниць?
— Перше число 5, друге число на 2 більше за нього.
Знайдіть друге число.
— Перше число 8, друге на 3 менше від нього.
Знайдіть друге число.
— Поясніть дію для таблички 1. Яку дію будемо
виконувати на табличці 2?
Табличка 1
?, на... більше
Табличка 2
?, на... менше
4. Робота
з підручником. Складання й розв’язання задач за малюнками. (С. 55, № 2)
На столі — 6 ф.
У пеналі — ?, на 1 менше.
5. Робота
над задачами № 3
— Виділити умову задач. Назвати питання задач.
Пояснити дію, яку
обрали для кожної задачі. Скласти приклад —
розв’язання задач.
6. Фізкультхвилинка
7. Порівняння
виразів і числа
Порівнюючи числа, учні користуються дужкою,
обчислюють частину з прикладом, надписують відповідь над цим прикладом. Далі
порівнюють відповідь і число в другій частині виразу.
8. Завдання
на розвиток уваги
— Які фігури ви побачили на малюнку?
ІІІ. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар