Урок
59
Тема. Задачі
на знаходження суми й остачі. Вправи на засвоєння таблиць додавання й
віднімання. Вимірювання довжини сторін многокутника. Побудова чотирикутника за зразком
Мета: вдосконалювати навички й уміння розв’язувати
приклади та задачі; розвивати обчислювальні навички учнів.
Обладнання: предметні малюнки, таблиці для усної лічби,
геометричні фігури.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна
лічба
Гра «Мовчанка» за схемами.
2. Контроль
знань
Розв’язати
приклади.
5
+ 2 =
6
+ 3 =
4
+ 2 =
7
– 3 =
8
– 2 =
5
– 3 =
8
– 3 – 4 =
5
– 3 + 4 =
3
+ 2 + 4 =
3. Веселі
задачі
•
П’ять яблунь у саду ростуть, чотири з них уже
цвітуть.
Скільки
ще не розцвіли? Як би ви відповіли?
•
Швидко їде Федір на велосипеді,
А
за ним — ще 5 хлоп’ят. Скільки хлопців їде в сад?
II. Закріплення знань
1. Робота
над задачами. (Підручник: С. 61, № 1, 2)
2. Фізкультхвилинка
3. Задача
з творчим завданням
У
цирку на арені виступало 3 клоуни. Прийшло ще двоє. Поставити питання й
розв’язати задачу.
4. Робота
з індивідуальними картками
•
Повторення знань про геометричні фігури: вчитель показує фігуру — учні її
називають.
•
Кожен учень отримав фігуру-многокутник, аналізує її, називає, доводить свою
думку. Далі вчитель пропонує лінійкою виміряти сторони своєї фігури. (Клас
поділено на 3 групи, кожна група отримує однакові фігури.) Обговорюючи,
вчитель перевіряє результати вимірювань дітей.
5. Побудова
чотирикутника за зразком
На
дошці — таблиця, на якій накреслені геометричні фігури. Вчитель пояснює, як потрібно
накреслити чотирикутник (перед цим з’ясовує, які фігури є чотирикутниками і
чому): креслення починається з лівої сторонни вниз. Ставимо крапку,
співвідносимо з нею 0 на лінійці, вниз креслимо відрізок довжиною 4 клітинки;
тепер креслимо відрізок праворуч протягом 6 клітинок. Далі від верхньої точки
лівого відрізка проводимо відрізок, подібний за довжиною до нижнього, і
з’єднуємо верхню та нижнюю точки. Вийшов чотирикутник.
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар