пʼятниця, 7 вересня 2012 р.

Урок № 59 Задачі на знаходження суми й остачі. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання. Вимірювання довжини сторін многокутника. Побудова чотирикутника за зразком


Урок 59
Тема. Задачі на знаходження суми й остачі. Вправи на засвоєння таблиць додавання й віднімання. Вимірювання довжини сторін многокутника. Побудова чотирикутника за зразком
Мета:  вдосконалювати навички й уміння розв’язувати приклади та задачі; розвивати обчислювальні навички учнів.
Обладнання:  предметні малюнки, таблиці для усної лічби, геометричні фігури.
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна лічба
Гра «Мовчанка» за схемами.
2. Контроль знань
Розв’язати приклади.
5 + 2 =
6 + 3 =
4 + 2 =
7 – 3 =
8 – 2 =
5 – 3 =
8 – 3 – 4 =
5 – 3 + 4 =
3 + 2 + 4 =
3. Веселі задачі
• П’ять яблунь у саду ростуть, чотири з них уже цвітуть.
Скільки ще не розцвіли? Як би ви відповіли?
• Швидко їде Федір на велосипеді,
А за ним — ще 5 хлоп’ят. Скільки хлопців їде в сад?
II. Закріплення знань
1. Робота над задачами. (Підручник: С. 61, № 1, 2)
2. Фізкультхвилинка
3. Задача з творчим завданням
У цирку на арені виступало 3 клоуни. Прийшло ще двоє. Поставити питання й розв’язати задачу.
4. Робота з індивідуальними картками
• Повторення знань про геометричні фігури: вчитель показує фігуру — учні її називають.
• Кожен учень отримав фігуру-многокутник, аналізує її, називає, доводить свою думку. Далі вчитель пропонує лінійкою виміряти сторони своєї фігури. (Клас поділено на 3 групи, кожна група отримує однакові фігури.) Обговорюючи, вчитель перевіряє результати вимірювань дітей.
5. Побудова чотирикутника за зразком
На дошці — таблиця, на якій накреслені геометричні фігури. Вчитель пояснює, як потрібно накреслити чотирикутник (перед цим з’ясовує, які фігури є чотирикутниками і чому): креслення починається з лівої сторонни вниз. Ставимо крапку, співвідносимо з нею 0 на лінійці, вниз креслимо відрізок довжиною 4 клітинки; тепер креслимо відрізок праворуч протягом 6 клітинок. Далі від верхньої точки лівого відрізка проводимо відрізок, подібний за довжиною до нижнього, і з’єднуємо верхню та нижнюю точки. Вийшов чотирикутник.
III. Підсумки уроку

Немає коментарів:

Дописати коментар