вівторок, 4 вересня 2012 р.

Урок № 9 Урок 9 Тема. Число і цифра 2. Написання цифри два. Лічба предметів. Монети 1 к., 2 к.


Урок 9
Тема. Число і цифра 2. Написання цифри два. Лічба предметів. Монети 1 к., 2 к.
Мета:  продовжувати роботу над формуванням вміння співвідносити групи предметів із числом; показати, як утворюється число 2, вчити писати число 2; розвивати спостережливість, увагу.
Обладнання:  картки з цифрами, таблички з набором предметів, набори геометричного матеріалу в кожного учня.
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Повторення вивченого
Робота з картками
Учитель показує картку з декількома предметами — учні показують відповідну картку з цифрою.
2. Порахувати кількість цифр.
Продовжити рахунок після цифри, що написана на картці вчителя.
— Що ви бачили на картці? (Цифри) Що вони позначають? (Числа)
3. Знайти картку з кількістю предметів, що позначається цифрою 1.
II. Вивчення нового матеріалу
1. Робота з геометричним матеріалом. Склад числа 2
— Викласти 1 жовтий квадратик, потім 1 зелений. Скільки всього кружечків? Викласти 1 жовтий трикутничок, потім 1 синій. Скільки всього трикутничків? Як же отримати число 2?
Висновок: щоб отримати число 2, треба до 1 додати 1.
2. Утворення числа 2 з 1
На дошці — предметні малюнки (по одному). Завдання: як зробити, щоб кожного предмета стало по два?
3. Робота з підручником
— Розглянути намистинки. Скільки намистинок ліворуч? Скільки намистинок праворуч? Як вийшло 2 намистинки?
— Число 2 позначається цифрою 2.
— Визначте, яких предметів на малюнках по одному, яких — по двоє.
4. Фізкультхвилинка
5. Розгляд цифри 2
А оце ось цифра 2,
В неї кругла голова,
Довгий хвіст, зігнута шийка,
Отака, як бачиш, двійка.
— На що схожа двійка? Цю цифру легко запам’ятати, адже у неї є красивий хвіст. Число 2 зустрічається нам на кожному кроці. Наприклад, у вас дві руки, дві ноги, два вуха.
6. Письмо цифри 2
— Цифра 2 складається з трьох елементів: верхнього правого заокруглення, довгої прямої похилої лінії та горизонтальної хвилястої лінії. Починаємо писати вище середини клітинки, ведемо заокруглення до верхньої сторони квадрата, заокруглюючи праворуч до правого кута клітинки, а потім описуємо малий правий півовал, що переходить у довгу пряму похилу лінію, яку ведемо вниз, не відриваючи руки, до середини нижньої сторони квадрата. Від неї ведемо горизонтальну хвилясту лінію праворуч до нижнього кута квадрата.
Написання цифри 2
7. Знайомство з монетами
— Для того, щоб купити в магазині якусь річ, треба заплатити гроші. Є гривні, а є менші гроші — копійки. Є 1 копійка (вчитель показує малюнок), 2 копійки, 5 копійок, 10 копійок, 25 та 50 копійок. Розгляньте малюнок (С. 11, № 3). які монети ви бачите? Скільки треба взяти монет по 1 копійці, щоб вийшло 2 копійки?
8. Вправи на вироблення графічних навичок
Намалювати стільки кружечків, скільки цукерок без обгорток. (С. 11, № 4).
9. Завдання логічного характеру
Знайти на малюнку зайвий предмет, пояснити, чому він зайвий.

Немає коментарів:

Дописати коментар