1.
Організаційний момент.
Привітання з учнями. Фіксування
відсутніх у журнал, спрямування уваги на навчальний процес.
2.
Мотивація навчальної діяльності.
Ми з вами ознайомилися на
попередніх заняттях з різними видами зброї. Яку саме зброю ми вже вивчили?
На сьогоднішньому завданні ми з
вами також познайомимось зі зброєю, але ця зброя вважається самою
непередбачуваною та підступною, за допомогою якої можливо боротися з танками,
живою силою та навіть кораблями. Як ви вже здогадалися, цією зброєю є міни.
Оголошення теми: «Способи боротьби
з танками. Основні типи протитанкових та протипіхотних мін».
Отже, для початку давайте з’ясуємо
які способи боротьби з танками ви вже знаєте?
—
Спробуйте обґрунтувати, чи достатньо гранат та іншого озброєння відділення
щоб відбити танкову атаку.
Отже, одним із способів боротьби з
танками є протитанкова міна.
3.
Актуалізація опорних знань.
—
Поясніть будь-ласка в чому полягає підступність такої зброї як міна?
(Ця
зброя діє саме тоді, коли ви не чекаєте, ця зброя не потребує обслуговування
людини, вона непомітна та для неї не існує поняття своя територія чи чужа)
В ході нашого заняття ви повинні
будете відповісти на такі питання:
1.
Для чого ці знання потрібні будуть вам як військовослужбовцям?
2.
І для чого вони потрібні будь-якій цивільній людині у випадку військового
конфлікту?
Отже настала черга з’ясувати, що
таке міни, навіщо потрібні міни та в яких ситуаціях їх використовують.
—
Як ви вважаєте, що є пращуром сучасних мін?
(Міни
- це нащадки звичайних пасток, які використовували наші пращури і які
застосовують і досі в сучасних боях)
Демонстрація вчителем зразків
примітивних пасток з елементам бесіди.
Давайте спробуємо зрозуміти цю
зброю: від цієї зброї гине в тисячі разів менше людей, ніж від звичайного
автомата. Дійсно, ця зброя не стільки знищує солдат, скільки виводить з ладу
їх психіку.
4.
Вивчення нового матеріалу.
А
зараз пропоную переглянути уривок документального фільму та після перегляду
бути готовим відповісти на деякі запитання.
Питання:
—
Який психологічний вплив на свідомість людини мають міни?
—
Які види мін представлені в цьому фільмі?
—
Чи може людина підірватися на протитанковій міні?
Робота
з підручником
Перенесіть
у свої зошити схему №1 та за допомогою підручника знайдіть та впишіть назву та
класифікацію протитанкових та протипіхотних мін.
Питання
до учнів:
—
Отже скажіть, як класифікують протитанкові та протипіхотні міни?
—Що таке протиднищева міна?
—
Чим відрізняються протипіхотна уламкова від фугасної міни?
—
На вашу думку, хто з військових спеціалістів встановлює міни?
Пояснення:
Встановлення
мін:
Цим
спеціалістом є звичайний солдат!
Демонстрація
викладачем встановлення мін.
Ігровий
момент
Попереднім
завданням було підготувати цікаві факти про сучасні міни та їх використання.
Хто готовий поділитися з нами цікавою інформацією?
Заслуховуємо
декількох учнів.
5.
Узагальнення знань.
Отже,
давайте з’ясуємо з вами, що ми сьогодні дізналися про міни.
1.
Які бувають міни?
2.
З яким способом боротьби з танками та БМ ви познайомились?
3.
Яку класифікацію мають протитанкові міни?
4.
Яку класифікацію мають протипіхотні міни?
5.
Чому сучасна протипіхотна міна створена не знищити, а скалічити людину?
6.
Підсумки уроку.
Підведемо
підсумки нашого уроку.
Дайте
відповіді на питання:
—
Що ми вивчали на сьогоднішньому уроці та якою була тема нашого уроку?
—
Як ви розумієте епіграф нашого уроку?
—
Для чого ці знання потрібні будуть вам як військовослужбовцям?
—
І для чого вони потрібні будь-якій цивільній людині у випадку військового
конфлікту?
7.
Повідомлення домашнього завдання.
Підготувати доповідь на тему «Морські міни»
Немає коментарів:
Дописати коментар