середа, 3 липня 2013 р.

Способи боротьби з танками. Основні типи протитанкових та протипіхотних мін


Способи боротьби з танками. Основні типи протитанкових та протипіхотних мін

Хід уроку
1.   Організаційний момент.
Привітання з учнями. Фіксування відсут­ніх у журнал, спрямування уваги на навчаль­ний процес.
2.    Мотивація навчальної діяльності.
Ми з вами ознайомилися на попередніх занят­тях з різними видами зброї. Яку саме зброю ми вже вивчили?
На сьогоднішньому завданні ми з вами також познайомимось зі зброєю, але ця зброя вважається самою непередбачуваною та підступною, за допо­могою якої можливо боротися з танками, живою силою та навіть кораблями. Як ви вже здогадали­ся, цією зброєю є міни.
Оголошення теми: «Способи боротьби з танка­ми. Основні типи протитанкових та протипіхот­них мін».
Отже, для початку давайте з’ясуємо які способи боротьби з танками ви вже знаєте?
Спробуйте обґрунтувати, чи достатньо гранат та іншого озброєння відділення щоб відбити тан­кову атаку.
Отже, одним із способів боротьби з танками є протитанкова міна.
3.    Актуалізація опорних знань.
Поясніть будь-ласка в чому полягає підступ­ність такої зброї як міна?
(Ця зброя діє саме тоді, коли ви не чекаєте, ця зброя не потребує обслуговування людини, вона непомітна та для неї не існує поняття своя те­риторія чи чужа)
В ході нашого заняття ви повинні будете відпо­вісти на такі питання:
1.     Для чого ці знання потрібні будуть вам як військовослужбовцям?
2.     І для чого вони потрібні будь-якій цивільній людині у випадку військового конфлікту?
Отже настала черга з’ясувати, що таке міни, навіщо потрібні міни та в яких ситуаціях їх ви­користовують.
         Як ви вважаєте, що є пращуром сучасних мін?
(Міни - це нащадки звичайних пасток, які ви­користовували наші пращури і які застосовують і досі в сучасних боях)
Демонстрація вчителем зразків примітивних пасток з елементам бесіди.
Давайте спробуємо зрозуміти цю зброю: від цієї зброї гине в тисячі разів менше людей, ніж від звичайного автомата. Дійсно, ця зброя не стіль­ки знищує солдат, скільки виводить з ладу їх психіку.
4.   Вивчення нового матеріалу.
А зараз пропоную переглянути уривок докумен­тального фільму та після перегляду бути готовим відповісти на деякі запитання.
Питання:
        Який психологічний вплив на свідомість лю­дини мають міни?
            Які види мін представлені в цьому фільмі?
        Чи може людина підірватися на протитанко­вій міні?
Робота з підручником
Перенесіть у свої зошити схему №1 та за допомо­гою підручника знайдіть та впишіть назву та кла­сифікацію протитанкових та протипіхотних мін.
Питання до учнів:
       Отже скажіть, як класифікують протитанкові та протипіхотні міни?
Що таке протиднищева міна?
       Чим відрізняються протипіхотна уламкова від фугасної міни?
       На вашу думку, хто з військових спеціалістів встановлює міни?
Пояснення:
Встановлення мін:
Цим спеціалістом є звичайний солдат!
Демонстрація викладачем встановлення мін.
Ігровий момент
Попереднім завданням було підготувати цікаві факти про сучасні міни та їх використання. Хто готовий поділитися з нами цікавою інформацією?
Заслуховуємо декількох учнів.
5.   Узагальнення знань.
Отже, давайте з’ясуємо з вами, що ми сьогодні дізналися про міни.
1.   Які бувають міни?
2.            З яким способом боротьби з танками та БМ ви познайомились?
3.   Яку класифікацію мають протитанкові міни?
4.   Яку класифікацію мають протипіхотні міни?
5.           Чому сучасна протипіхотна міна створена не знищити, а скалічити людину?
6.   Підсумки уроку.
Підведемо підсумки нашого уроку.
Дайте відповіді на питання:
         Що ми вивчали на сьогоднішньому уроці та якою була тема нашого уроку?
            Як ви розумієте епіграф нашого уроку?
         Для чого ці знання потрібні будуть вам як військовослужбовцям?
        І для чого вони потрібні будь-якій цивільній людині у випадку військового конфлікту?
7.   Повідомлення домашнього завдання.
Підготувати доповідь на тему «Морські міни»

Немає коментарів:

Дописати коментар