Мета. Познайомити групу з поняттям самомаркетингу; дати перші спроби самоаналізу; вказати шляхи розвитку впевненості в собі.
Вчитель. Самомаркетинг – вміння репрезентувати свої ділові, фахові та інші якості, тобто підвищувати їхню «ринкову вартість» як дуже важливого «продукту». Це те, що допомагає швидко знайти престижну роботу, досягти успіхів у кар’єрі чи перейти на нове місце роботи, або розширити власний бізнес. Це – імідж, який показує вас у найвигіднішому світлі. Самомаркетинг має на меті зосередити увагу і на вас самих, і на людях, яким ви хочете сподобатись. Адже тільки з’ясувавши вимоги ринку праці, ви можете запропонувати такий конкурентоспроможний «продукт», як фундаментальні знання, досвід, професіоналізм і т.ін. (Далі вчитель пропонує учням назвати своє ім’я, професію, якою він хоче оволодіти, і поясню є свій вибір).
Гра
«Що я можу запропонувати на ринку праці?»
Вчитель пропонує учасникам назвати якості, які повинен мати будь-який товар, щоб його захотіли і змогли придбати: функціональність, задоволення певних потреб, красива упаковка, інструкція з використання, реклама, вставка продаж, післяпродажний сервіс тощо.
Вчитель. Власне, ми тією чи іншою мірою займаємося самомаркетингом щодня: у школі, в гостях і коли зустрічаємося з друзями. Ми намагаємося створити собі певний імідж: чемного і приємного гостя, сумлінного учня чи успішної учениці, доброго товариша чи уважної подруги. Ми відповідно одягаємося, зачісуємося, готуємося.
Тому, звичайно, займатися самомаркетингом має ще більший сенс, коли ми хочемо влаштуватися на роботу.
Але це не означає займатися лише зовнішністю. Для створення потрібного іміджу ви маєте володіти певними навичками, мати відповідну освіту чи спеціальність, належний зовнішній вигляд, подати об’єктивне резюме (у кадрові агенції або державні служби працевлаштування), бути здатною/здатним до самовдосконалення, підвищення кваліфікації чи навчання новим навичкам. Потім кожен учень намагається зробити собі рекламу й доказати, що саме він є найкращим.
Вчитель. Самомаркетинг – вміння репрезентувати свої ділові, фахові та інші якості, тобто підвищувати їхню «ринкову вартість» як дуже важливого «продукту». Це те, що допомагає швидко знайти престижну роботу, досягти успіхів у кар’єрі чи перейти на нове місце роботи, або розширити власний бізнес. Це – імідж, який показує вас у найвигіднішому світлі. Самомаркетинг має на меті зосередити увагу і на вас самих, і на людях, яким ви хочете сподобатись. Адже тільки з’ясувавши вимоги ринку праці, ви можете запропонувати такий конкурентоспроможний «продукт», як фундаментальні знання, досвід, професіоналізм і т.ін. (Далі вчитель пропонує учням назвати своє ім’я, професію, якою він хоче оволодіти, і поясню є свій вибір).
Гра
«Що я можу запропонувати на ринку праці?»
Вчитель пропонує учасникам назвати якості, які повинен мати будь-який товар, щоб його захотіли і змогли придбати: функціональність, задоволення певних потреб, красива упаковка, інструкція з використання, реклама, вставка продаж, післяпродажний сервіс тощо.
Вчитель. Власне, ми тією чи іншою мірою займаємося самомаркетингом щодня: у школі, в гостях і коли зустрічаємося з друзями. Ми намагаємося створити собі певний імідж: чемного і приємного гостя, сумлінного учня чи успішної учениці, доброго товариша чи уважної подруги. Ми відповідно одягаємося, зачісуємося, готуємося.
Тому, звичайно, займатися самомаркетингом має ще більший сенс, коли ми хочемо влаштуватися на роботу.
Але це не означає займатися лише зовнішністю. Для створення потрібного іміджу ви маєте володіти певними навичками, мати відповідну освіту чи спеціальність, належний зовнішній вигляд, подати об’єктивне резюме (у кадрові агенції або державні служби працевлаштування), бути здатною/здатним до самовдосконалення, підвищення кваліфікації чи навчання новим навичкам. Потім кожен учень намагається зробити собі рекламу й доказати, що саме він є найкращим.
Немає коментарів:
Дописати коментар