Мета. Навчити учасників та учасниць створювати собі необхідний імідж.
«Світ до цього часу судить по одежі, що на людях».
А. Доля
Вчитель. На питання, яку людину можна вважати гарно одягненою, відомий модельєр П’єр Карден відповів: «Гарно одягненою можна вважати людину, яка поважає себе та інших».
Які головні вимоги до одягу?
Основне правило – це відповідність часу й обстановці. Важливими також є чистота і акуратність. Ідеально чистим повинне бути взуття.
Дуже важливим є почуття міри.
Особливі вимоги етикет пред’являє до ділового одягу. Перше й основне – діловий одяг не має бути занадто модним. Це ознака поганого смаку.
Жан-Жак Руссо говорив: «Наскільки закони моди непостійні і витратні, настільки закони гарного смаку економні і постійні».
Друге – одягайтеся для роботи, яку ви хочете отримати, а не для роботи, яку ви маєте.
Гра «Дзеркальце моє, скажи...»
Присутні отримують роздатковий матеріал (фотографії дівчат та хлопців, які по-різному вдягнені та мають різний зовнішній вигляд).
Вчитель дає запитання:
«На яку посаду може розраховувати кожен із зображених на фото за своїм зовнішнім виглядом?»
Дискутуючи, діти знаходять відповіді.
«Світ до цього часу судить по одежі, що на людях».
А. Доля
Вчитель. На питання, яку людину можна вважати гарно одягненою, відомий модельєр П’єр Карден відповів: «Гарно одягненою можна вважати людину, яка поважає себе та інших».
Які головні вимоги до одягу?
Основне правило – це відповідність часу й обстановці. Важливими також є чистота і акуратність. Ідеально чистим повинне бути взуття.
Дуже важливим є почуття міри.
Особливі вимоги етикет пред’являє до ділового одягу. Перше й основне – діловий одяг не має бути занадто модним. Це ознака поганого смаку.
Жан-Жак Руссо говорив: «Наскільки закони моди непостійні і витратні, настільки закони гарного смаку економні і постійні».
Друге – одягайтеся для роботи, яку ви хочете отримати, а не для роботи, яку ви маєте.
Гра «Дзеркальце моє, скажи...»
Присутні отримують роздатковий матеріал (фотографії дівчат та хлопців, які по-різному вдягнені та мають різний зовнішній вигляд).
Вчитель дає запитання:
«На яку посаду може розраховувати кожен із зображених на фото за своїм зовнішнім виглядом?»
Дискутуючи, діти знаходять відповіді.
Немає коментарів:
Дописати коментар