пʼятниця, 19 вересня 2014 р.

Вирішення педагогічних задач

Вирішення педагогічних задач
1. Після чергового пропуску уроків шестикласником
Юрком, класний керівник сказав йому:
– Юрко, можна я сьогодні завітаю до тебе в гості?
Очі хлопчика округлилися:
– А що я зробив?
– Нічого. Просто хочу завітати до вас.
– А ви нічого поганого про мене не скажете?
– Чесне слово, ні.
Коли прийшли до Юрка, класний керівник почав розповідати його батькам про шкільні справи, про те, як усім класом ходили на екскурсію. Нічого поганого про хлопця він не сказав.
Після бесіди, проводжаючи класного керівника, Юрко усім своїм виглядом показував, що візит учителя йому сподобався.
• Які психолого-педагогічні вимоги слід знати і виконувати класному керівникові під час відвідуванні сім’ї учнів і бесід із батьками?
2. У п’ятому класі з’явилася нова дівчинка. Жила вона з матір’ю та двома меншими братами. Мати мало турбувалася про дочку, тому та часто запізнювалася до школи, приходила неохайна. З іншими учнями дівчинка майже не спілкувалася. На уроках була неуважною, погано вчилася.
• Що ви порадите класному керівникові в такій ситуації?
3. На батьківських зборах батьки запропонували, щоб у класного керівника, вчителів-предметників кожного тижня були чітко визначені години прийому батьків.
• Як ви ставитеся до такої пропозиції батьків?
• Які питання, на вашу думку, можна на них обговорювати?
4. В одній родині з’явилася традиція – вечорами за чашкою чаю обговорювалися події дня. Всі разом вони переживали радощі та невдач і в житті кожного члена сім’ї. Багато розмов було про роботу матері та батька. Всі досягнення і невдачі дітей обговорювалися з такою ж зацікавленістю, як і справи дорослих. І не тільки їх успіхи в школі, але й відвідування гуртків, спортивних секцій – усе викликало інтерес. У дім досить часто приходили однокласники дітей. Батько й мати з інтересом слухали про шкільне життя, брали участь в обговоренні подій.
• Який вплив на виховання дітей має атмосфера цієї сім’ї?
5. До класного керівника за порадою прийшла мати однієї з учениць 10-го класу. Хоча дівчинка добре вчилася, вона зовсім не допомагала матері по господарству.
Які можливі причини такої поведінки?
• Що б ви, як класний керівник, порадили матері?
6. Батько восьмикласника прийшов за порадою до класного керівника щодо виховання сина. Батько скаржився, що син не слухає ні його, ні матір, ввечері пізно приходить додому, на зауваження не реагує.
• Що б ви, як класний керівник, порадили цьому батькові?

Немає коментарів:

Дописати коментар