Мета. Допомогти батькам відчути себе в ролі класного керівника; залучати їх до колективного вирішення проблем сімейного виховання.
У грі беруть участь всі батьки, один із яких призначається ведучим (вихователем або класним керівником). Саме йому доручається увесь подальший процес підготовки до батьківських зборів. Він завчасно повідомляє питання, які будуть обговорюватися, розподіляє їх серед батьків-учасників.
Це має бути жива дискусія, обмін думками з питань виховання дітей у сім’ї. Вчитель виступає як помічник.
Інструкція ведучому
• Детально вивчити рекомендовану літературу з даної проблеми. Підібрати суперечливі педагогічні факти, ситуації з теми, обраної заздалегідь.
• Підготувати коротке вступне слово.
• Фіксувати думки виступаючих, оцінювати їхні ідеї.
• Підбити підсумки дискусії та думок учасників.
Інструкція учасникам гри
• Під час виступу демонструвати чіткий зв’язок між теорією та практикою відповідно до загальної ідеї дискусії.
• Виступи повинні бути діловими, переконливими, обґрунтованими, грамотними.
Інструкція експертам
• Вести спостереження за ходом дискусії, глибоко вивчити рекомендовану літературу, орієнтуватись у теорії та практиці проблеми, яка обговорюється. Бути тактовним в оцінці дій усіх учасників гри.
• Виділити головні ідеї в роботах вказаних авторів із проблем сімейного виховання в стислій формі. Висловити свою точку зору про авторську виховну систему. Виділити проблемні питання для обговорення.
У грі беруть участь всі батьки, один із яких призначається ведучим (вихователем або класним керівником). Саме йому доручається увесь подальший процес підготовки до батьківських зборів. Він завчасно повідомляє питання, які будуть обговорюватися, розподіляє їх серед батьків-учасників.
Це має бути жива дискусія, обмін думками з питань виховання дітей у сім’ї. Вчитель виступає як помічник.
Інструкція ведучому
• Детально вивчити рекомендовану літературу з даної проблеми. Підібрати суперечливі педагогічні факти, ситуації з теми, обраної заздалегідь.
• Підготувати коротке вступне слово.
• Фіксувати думки виступаючих, оцінювати їхні ідеї.
• Підбити підсумки дискусії та думок учасників.
Інструкція учасникам гри
• Під час виступу демонструвати чіткий зв’язок між теорією та практикою відповідно до загальної ідеї дискусії.
• Виступи повинні бути діловими, переконливими, обґрунтованими, грамотними.
Інструкція експертам
• Вести спостереження за ходом дискусії, глибоко вивчити рекомендовану літературу, орієнтуватись у теорії та практиці проблеми, яка обговорюється. Бути тактовним в оцінці дій усіх учасників гри.
• Виділити головні ідеї в роботах вказаних авторів із проблем сімейного виховання в стислій формі. Висловити свою точку зору про авторську виховну систему. Виділити проблемні питання для обговорення.
Немає коментарів:
Дописати коментар