Моя сім'я моя фортеця.
Тема. О. Орач Вчуся в мами , П. Осадчук Я
навчаюся у тата , В. Багірова Бабця спить.
Мета. Вчити виразно читати віршовані
твори. Розвивати вміння сприймати твір на слух. Виховувати почуття поваги до
всіх членів сім'ї.
Хід уроку
І.
Організаційний момент.
11. Актуалізація
опорних знань. 1. Хвилинка релаксації.
- До нас в клас завітав сонячний промінчик.
2. Читання
складових таблиць.
З. Фонетична зарядка • Читай, швидко
відповідай - Хто це? Що це?.
• Ніжна,
лагідна, ласкава (мама).
• Сильний,
мужній, добрий (тато).
• Чуйна,
терпляча, любляча (бабуся).
• Щаслива,
дружна, міцна (сім'я).
4. Перегляд слайд-фільму найдорожче....
(на основі сімейних фотознімків} .
5. Мовно-логічне завдання Мудрі
читалочки. Читання в парах напівзакритих прислів'їв.
- Захотілося промінчику Мудрі
читалочки почитати. Спробуйте прочитати. (Половину прислів'я закрито).
(Діти працюють у
парах).
Хто матір
забуває, того Бог карає. Не навчив батько, не навчить і дядько.
• Золото і срібло не старіють, батько і мати ціни не мають.
- Яке з цих
прислів'їв стосується
обох батьків?
ІІІ.
Повідомлення теми, мети уроку. Побудова асоціативного куща.
- Промовте про
себе слово сім'я.
тато мама брат
турбота Сім'я сестра
ласка повага любов
ІУ. Опрацювання нового матеріалу. 1. Робота над віршем
Олега Орача
Вчуся у мами.
Читання
криптограми.
Виразне читання
вірша вчителем. Словникова робота.
Читання луною за
вчителем. Читання вірша дітьми ланцюжком в парах.
Робота над аналізом змісту вірша з елементами вибіркового читання.
V. Фіакультхвилинка «Встаю вранці ясне сонце ...
VI. Робота над віршем Петра Осадчука я навчаюся у тата.
1. - Промінчик записав назву наступного вірша.
2. Читання вірша добре підготовленою дитиною.
3.
Словникова робота.
4.
Перевірка розуміння
прочитаного.
5.
Читання вірша учнями.
- Промінчик хоче послухати ваше читання.
а) комбіноване читання; б) читання Незнайко.
6. Інтерактивна вправа Мікрофон - Промінчик дуже хоче
взяти у вас інтерв'ю. Послухайте його запитання.
- Чого ви, дівчатка, хочете навчитися у своїх мам?
УІІ. Робота над віршем Віри Багpoвої Бабця спить.
1. Вступна бесіда.
- Кого із наших рідних ми ще не згадали?
Розповідь про бабусю.
2. Читання вірша вчителем бабуся спить.
3. Читання вірша дітьми. Вправа Актори .
УІІІ. Підсумок
уроку. Групова робота.
І-а група Поети. – відновіть вірш про
бабусю, дібравши слова з довідки
2-а група Дослідники. - відновіть деформований текст про маму.
3-я група Творці -
відновіть прислів'я-розсипанки про тата.
Немає коментарів:
Дописати коментар