Природа 2 клас
Тема:Вимірювання температури. Практична робота. Визначення показів термометра за малюнками
Мета: навчити учнів користуватися різними видами термометрів; вимірювати та записувати температуру повітря; розвивати спостережливість; виховувати інтерес до вивчення природи.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. А ктуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності
Перевірка домашнього завдання
— Що таке термометр?
— Які бувають термометри?
— Яку будову має термометр?
— Де у побуті ми використовуємо термометри?
— Яка властивість рідини використана в термометрі?
III. По відомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми будемо вчитися вимірювати та записувати температуру повітря.
IV. В ивчення нового матеріалу
1. Р обота за підручником (с. 25–27)
— Пригадайте, яким приладом вимірюють температуру.
— Яку будову має термометр?
— Чому відповідає одна поділка на шкалі термометра?
— Як правильно розмістити термометр для вимірювання температури повітря?
— Для отримання точних даних про температуру повітря термометр повинен вільно обдуватися повітрям. У будинках, квартирах термометри слід укріплювати біля того вікна, яке впродовж дня найменше нагрівається сонцем.
— Розгляньте малюнки на с. 25. На якому з них правильно встановлено термометр?
— Яких правил потрібно дотримуватися під час вимірювання температури?
— Розгляньте малюнки на с. 26. Зніміть показники температури повітря зображених приладів.
— Поясніть, чому з термометром потрібно поводитися обережно.
— Прочитайте покази термометра (с. 27): –16°; +21°; –7°; 0°.
— Що потрібно пам’ятати під час вимірювання температури?
— Не допускайте падіння термометрів! Будьте обережні з гарячою водою!
Перевір себе
— Які бувають термометри?
— Що означають значки біля чисел: 0°; +16°; –4°?
— При якій температурі буде тепліше: +12° чи –12°?
— Розкажи, як правильно розміщувати термометр для вимірювання температури повітря.
— Набери з крану холодної води та виміряй її температуру.
Для допитливих
Температура тіла тварини (як і людини) може повідомити про її стан. Якщо ваш улюбленець почав дивно поводитися і у вас виникла підозра на якусь хворобу, поміряйте йому температуру. Найкраще це робити разом з дорослим за допомогою електронного термометра.
2. Фізкультхвилинка
V. Уз агальнення й систематизація знань
1. В иконання практичних завдань
— Користуючись термометром, визначте температуру повітря (в класі, коридорі, на вулиці), свого тіла і води (в акваріумі). Результати спостережень один з учнів записує на дошці, а решта в зошитах.
— Медичним термометром виміряйте температуру свого тіла. Якщо температура піднімається вище +37°, це означає, що людина захворіла.
2. Р обота з моделями термометрів, запис показів
- 9 градусів тепла;
- 5 градусів нижче (вище) нуля;
- 4 градуси морозу;
- 10° тепла;
- +11°.
VI. П ідбиття підсумків. Рефлексія
— Що нового ви дізналися на уроці?
— Чого навчилися?
VII. До машнє завдання
С. 25–27.
Тема:Вимірювання температури. Практична робота. Визначення показів термометра за малюнками
Мета: навчити учнів користуватися різними видами термометрів; вимірювати та записувати температуру повітря; розвивати спостережливість; виховувати інтерес до вивчення природи.
Хід уроку
I. Організаційний момент
II. А ктуалізація опорних знань, мотивація навчальної діяльності
Перевірка домашнього завдання
— Що таке термометр?
— Які бувають термометри?
— Яку будову має термометр?
— Де у побуті ми використовуємо термометри?
— Яка властивість рідини використана в термометрі?
III. По відомлення теми і мети уроку
— Сьогодні на уроці ми будемо вчитися вимірювати та записувати температуру повітря.
IV. В ивчення нового матеріалу
1. Р обота за підручником (с. 25–27)
— Пригадайте, яким приладом вимірюють температуру.
— Яку будову має термометр?
— Чому відповідає одна поділка на шкалі термометра?
— Як правильно розмістити термометр для вимірювання температури повітря?
— Для отримання точних даних про температуру повітря термометр повинен вільно обдуватися повітрям. У будинках, квартирах термометри слід укріплювати біля того вікна, яке впродовж дня найменше нагрівається сонцем.
— Розгляньте малюнки на с. 25. На якому з них правильно встановлено термометр?
— Яких правил потрібно дотримуватися під час вимірювання температури?
— Розгляньте малюнки на с. 26. Зніміть показники температури повітря зображених приладів.
— Поясніть, чому з термометром потрібно поводитися обережно.
— Прочитайте покази термометра (с. 27): –16°; +21°; –7°; 0°.
— Що потрібно пам’ятати під час вимірювання температури?
— Не допускайте падіння термометрів! Будьте обережні з гарячою водою!
Перевір себе
— Які бувають термометри?
— Що означають значки біля чисел: 0°; +16°; –4°?
— При якій температурі буде тепліше: +12° чи –12°?
— Розкажи, як правильно розміщувати термометр для вимірювання температури повітря.
— Набери з крану холодної води та виміряй її температуру.
Для допитливих
Температура тіла тварини (як і людини) може повідомити про її стан. Якщо ваш улюбленець почав дивно поводитися і у вас виникла підозра на якусь хворобу, поміряйте йому температуру. Найкраще це робити разом з дорослим за допомогою електронного термометра.
2. Фізкультхвилинка
V. Уз агальнення й систематизація знань
1. В иконання практичних завдань
— Користуючись термометром, визначте температуру повітря (в класі, коридорі, на вулиці), свого тіла і води (в акваріумі). Результати спостережень один з учнів записує на дошці, а решта в зошитах.
— Медичним термометром виміряйте температуру свого тіла. Якщо температура піднімається вище +37°, це означає, що людина захворіла.
2. Р обота з моделями термометрів, запис показів
- 9 градусів тепла;
- 5 градусів нижче (вище) нуля;
- 4 градуси морозу;
- 10° тепла;
- +11°.
VI. П ідбиття підсумків. Рефлексія
— Що нового ви дізналися на уроці?
— Чого навчилися?
VII. До машнє завдання
С. 25–27.
Немає коментарів:
Дописати коментар