понеділок, 23 листопада 2015 р.

Основи здоров'я 4 клас ЗБАЛАНСОВАНЕ ХАРЧУВАННЯ

ЗБАЛАНСОВАНЕ ХАРЧУВАННЯ
Мета
Пояснити вплив харчування на здоров’я; дати уявлення про збалансоване харчування; познайомити з групами продуктів; формувати корисні харчові звички.
Результати навчання
Наприкінці заняття учні мають уміти:
- розказати, що таке збалансоване харчування;
- назвати корисні продукти, малокорисні і шкідливі;
- назвати групи продуктів;
- прокоментувати власні харчові звички.
Обладнання і матеріали
- 5 аркушів паперу А-4;
- картки з деформованими правилами:
ЩОДНЯЇЖП’ЯТЬСВІЖИХОВОЧІВТАФРУКТІВ
ЩОДНЯВЖИВАЙТРИПОРЦІЇМОЛОЧНИХПРОДУКТІВ
НЕЗЛОВЖИВАЙСОЛОДОЩАМИ
ЇЖВОДИНІТОЙЖЕЧАС
ЇЖЧОТИРИЧИП’ЯТЬРАЗІВНАДЕНЬ;
- одноразові тарілки для роботи в парах.
Орієнтовний план уроку
Стартові завдання                          5 хв.
Інформаційне повідомлення         3 хв.
Змагання                                          5 хв.
Руханка                                            2 хв.
Робота в групах                             10 хв.
Практична робота                         10 хв.
Підсумкове завдання                     5 хв.
Стартові завдання (повторити попередній матеріал і перейти до нового)
1. Пригадати вивчене на попередньому уроці:
- Що таке гармонійний розвиток?
- Що ти вирішив змінити в своєму житті для гармонійного розвитку?
- Які показники фізичного розвитку тебе не задовольняють, і що ти можеш зробити для їх покращення?
2. Назвати тему і завдання уроку.
- Величезне значення для гармонійного розвитку людини відіграє правильне харчування.
3. Прочитати текст «Харчування і здоров’я» в підручнику на с. 20. Виконати стартове завдання на с. 20 підручника. Для цього записати на дошці зображені в підручнику продукти в три стовпчики:
ЩОДНЯ                   ЗРІДКА                 НІКОЛИ
овочі                          печиво                    кола
молоко                      цукерки
кефір
сир
фрукти
горіхи
Висновок: якщо ти вживаєш продукти саме так, то у тебе формуються правильні харчові звички.
Інформаційне повідомлення (дати уявлення про збалансоване харчування)
Прочитати в підручнику на с. 21 текст «Що таке збалансоване харчування». Розглянути значення збалансованого харчування.
Виконати завдання 1 в зошиті на с. 10. (Ми живемо не для того, щоб їсти, а їмо для того, щоб жити).
Змагання (перевірити знання про збалансоване харчування)
Об’єднати дітей у 3 групи. Вчитель ставить питання, діти обговорюють. Вчитель заслуховує відповіді і оцінює в балах.
- Що таке різноманітне харчування? (Повинні бути в раціоні різні продукти: м'ясо, риба, овочі, фрукти, молочні продукти, хліб і т. д.).
- Як, на вашу думку, збалансоване харчування враховує вік людини? (Дитині потрібна менша кількість продуктів, ніж дорослому).
- Що таке режим харчування? (Їсти потрібно в один і той же час. Тоді їжа перетравлюється краще, а значить, принесе більше користі).
- Скільки разів на день треба їсти? (Їсти треба 3-5 разів на день).
Підвести підсумки змагання.
Руханка (виконати рухливі вправи)
Діти стають у коло один за одним, кладуть долоньки на плечі один одному. Вчитель проговорює, а діти повільно йдуть по колу та імітують рухи на спині сусіда, масажуючи її.
- Виорав чоловік поле.
- Посіяв пшеницю.
- Виросла пшениця висока та густа.
- Скосив чоловік пшеницю.
- Вимолотив зерно.
- Намолов борошна.
- Намісив тіста.
- Напік пиріжків.
- А ви візьміть пиріжок та скажіть, я якою начинкою вам попався?
Робота в групах (вчити розрізняти групи продуктів)
Об’єднати дітей у 5 груп. Для цього роздати кожному учневі папірець з написом «1 група», «2 група», «3 група», «4 група» або «5 група» і запропонувати знайти «своїх». Кожній групі дати аркуш паперу А-4. У
підручнику на с. 22-23 діти шукають інформацію про свою групу продуктів і готують про неї повідомлення:
- Як називається група продуктів?
- Чим корисні ці продукти?
- Назвати якомога більше продуктів цієї групи.
Учні презентують свої повідомлення.
Виконати завдання 2 в зошиті на с. 10 і завдання на с.11.
Практична робота (вчити складати меню з урахуванням збалансованості харчування)
Об’єднати дітей у пари. Прочитати в підручнику на с. 24 «Правило тарілки». Роздати кожній парі одноразові тарілки. Запропонувати дітям виконати завдання на с. 24. Презентувати кожній парі свою страву.
Підсумкове завдання (закріпити отримані знання)
1. Чому для людини важливе збалансоване харчування?
2. Чим корисні злакові?
3. Де найбільше вітамінів і мінералів?
4. Перевір себе. Прочитай на картках, закріплених на дошці, сховане правило харчування і постав собі «так» або «ні».
ЩОДНЯЇЖП’ЯТЬСВІЖИХОВОЧІВТАФРУКТІВ
ЩОДНЯВЖИВАЙТРИПОРЦІЇМОЛОЧНИХПРОДУКТІВ
НЕЗЛОВЖИВАЙСОЛОДОЩАМИ
ЇЖВОДИНІТОЙЖЕЧАС
ЇЖЧОТИРИЧИП’ЯТЬРАЗІВНАДЕНЬ
Якщо ти отримав п’ять «так», значить ти формуєш у собі корисні харчові звички.

Немає коментарів:

Дописати коментар