УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК ДО РОЗДІЛУ «БЕЗПЕЧНЕ ДОВКІЛЛЯ»
Мета
Закріпити отримані в розділі знання; скласти правила безпечної поведінки; вчити використовувати набуті знання у життєвих ситуаціях.
Результати навчання
Наприкінці заняття учні мають уміти:
- розказати правила поведінки під час пожежі;
- назвати правила поведінки у натовпі;
- проаналізувати власну поведінку на дорогах.
Обладнання і матеріали
- 4 аркуші паперу формату А-4;
- вирізані з паперу кольорові квіточки за кількістю учнів;
- паперова галявинка.
Що підготувати заздалегідь
Підготувати мультфільм «Смішарики. Ігри з вогнем».
Орієнтовний план уроку
Стартові завдання 8 хв.
Робота в парах 2 хв.
Змагання 10 хв.
Руханка 2 хв.
Практична робота 12 хв.
Підсумкове завдання 6 хв.
Стартові завдання (повторити попередній матеріал)
1. Назвати тему і завдання уроку.
2. Переглянути мультфільм «Смішарики. Ігри з вогнем».
- Що стало причиною пожежі?
- До якого висновку прийшли друзі?
- Як знання могли б допомогти їм уникнути пожежі?
Висновок: якщо знаєш правила безпечної поведінки, можеш уникнути лиха.
Робота в парах (повторити горючі та негорючі матеріали)
Виконати завдання в підручнику на с. 118 – встановити відповідність між матеріалами та їх пожежними характеристиками.
Перевірити роботу.
Змагання (повторити вивчене в розділі)
Об’єднати дітей у 4 групи. Провести змагання: вчитель ставить питання, діти обговорюють. Кожна група по черзі відповідає. За правильну відповідь група отримує один бал.
1. У Оленки заіскрила ввімкнена праска. Дівчинка схопила кухоль води і раптом зупинилася. Про що вона згадала?
2. Якось Сашко з Петриком знайшли у парку сумку. Сашко запропонував забрати її з собою. Мишко ж не дозволив товаришеві навіть підійти до сумки, запропонував викликати міліцію. Сашко обізвав товариша боягузом, і хлопці посварилися. Розсудіть їх.
3. Тетянка була дуже доброю дівчинкою. Тому, коли незнайома жінка попросила її віднести пакунок з ліками бабусі, дівчинка з готовністю погодилась. Про що забула Тетянка?
4. Максимко завжди на людях виконував правила дорожнього руху. Всі називали його розумним і обачним. Та коли ніхто не бачив, він міг і перебігти через дорогу на червоне світло.
Прокоментуйте поведінку Максимка.
Підбити підсумки.
Руханка (виконати рухливі вправи)
Діти стають у коло. По одному учню виходять у центр кола і називають правило поведінки у натовпі. Якщо діти погоджуються, то підстрибують і плескають над головою у долоні.
Практична робота (вчити узагальнювати матеріал)
Об’єднати дітей у 4 групи. Роздати по аркушу паперу. Кожна группа отримує завдання в підручнику на с. 118. Діти переглядають матеріал і складають правила.
Презентують правила коротенькою інсценівкою, а решта учнів мають здогадатися, про яке правило йдеться.
Підсумкове завдання (закріпити і використати отримані знання)
1. Розкажіть правила поведінки під час пожежі.
2. Чим небезпечний натовп?
3. Назвіть основні причини ДТП.
4. Роздати дітям вирізані з паперу кольорові квіточки.
- Що з вивченого вже стало вашою звичкою, яка допомагає зберегти життя і здоров’я? Напишіть її на квіточці.
Вчитель закріплює на дошці паперову галявинку. Діти озвучують свою звичку і приклеюють квіточку на галявину.
- Ось так корисні звички роблять ваше життя квітучим.
Немає коментарів:
Дописати коментар