УЗАГАЛЬНЮЮЧИЙ УРОК ДО РОЗДІЛУ «СЕРЕД ЛЮДЕЙ»
Мета
Закріпити отримані знання; вчити використовувати набуті знання у життєвих ситуаціях; продемонструвати вміння узагальнювати отримані знання.
Результати навчання
Наприкінці заняття учні мають уміти:
- розказати правила, як будувати здорові стосунки з людьми;
- назвати способи безпечного користування засобами комунікації;
- розказати, як протидіяти негативному тиску реклами;
- продемонструвати вміння поводитися з друзями.
Обладнання і матеріали
- деформоване речення «ПЕРШ НІЖ СКАЗАТИ ЩОСЬ ІНШОМУ, СКАЖИ ЦЕ СОБІ»;
- 4 аркуші паперу формату А-4.
Що підготувати заздалегідь
Мультфільм «Смішарики. Азбука доброзичливості. Чугунець не грає».
Орієнтовний план уроку
Стартові завдання 7 хв.
Змагання 10 хв.
Робота в парах 3 хв.
Руханка 2 хв.
Практична робота 12 хв.
Підсумкове завдання 6 хв.
Стартові завдання (повторити попередній матеріал)
1. Назвати тему і завдання уроку.
2. Почитати заховану мудрість і пояснити, як її розуміють:
«ПЕРШНІЖСКАЗАТИЩОСЬІНШОМУ,СКАЖИЦЕСОБІ»
«ПЕРШ НІЖ СКАЗАТИ ЩОСЬ ІНШОМУ, СКАЖИ ЦЕ СОБІ» (Сенека)
(Говорити людині треба лише те, що тобі самому було б приємно почути).
3. Подивитися мультфільм «Смішарики. Азбука доброзичливості. Чугунчик не грає».
- В чому помилка Кроша?
- Що довів Бібі своєю грою?
- Як ви розумієте слова «Простягни руку новачку, і ти придбаєш друга»?
Змагання (повторити вивчене в розділі)
Об’єднати дітей у 4 групи. Провести змагання: вчитель ставить питання, діти обговорюють. Кожна група по черзі відповідає. За правильну відповідь група отримує один бал.
1. У клас прийшов новий учень Максимко. Він розказує, що в його попередньому класі діти були погані, нецікаві, невиховані і т.п., навіть дружити не було з ким. Чи знайде хлопчик собі друзів у новому класі?
Поясніть ситуацію.
2. Іванко купував всі товари, які рекламувалися по телевізору, бо хотів мати тільки найкраще. Чи правильно він робив? Поясніть.
3. Василько хотів знати про все за світі, тому день за днем сидів перед комп’ютером і телевізором – розвивав свою ерудицію. Чи правильно він робив? Поясніть відповідь.
4. У Оленки сусід Мишко пересувається у візку. Їй дуже хотілося проявити увагу до нього. Оленка щодня зустрічала Мишка у дворі і висловлювала йому співчуття. І одного дня той попросив дівчинку більше не підходити до нього. Чому?
Підбити підсумки.
Робота в парах (перевірити знання спеціальностей лікарів)
Об’єднати дітей у пари. Встановити відповідність між симптомами та лікарем в таблиці на с. 92 підручника:
стоматолог – зубний біль;
окуліст – порушення зору;
хірург – перелом ноги, руки;
ЛОР – біль у вухах, горлі, носі;
педіатр – висока температура.
Руханка (виконати рухливі вправи)
Стати в коло. Учні по одному стають в центр кола, обирають собі спеціальність лікаря і пропонують вправи, які, на думку цього лікаря, будуть корисні для здоров’я. Наприклад: «Я – окуліст. Для вашого зору корисні
кругові рухи очима…». Діти виконують ці рухи.
Практична робота (вчити узагальнювати матеріал)
Об’єднати дітей у 4 групи. Роздати по аркушу паперу. Кожна группа отримує завдання в підручнику на с. 92. Діти переглядають матеріал і складають правила.
Презентація.
Підсумкове завдання (закріпити і використати отримані знання)
1. Як можна протистояти тиску однолітків?
2. Проаналізуй вплив реклами на твої рішення.
3. Назви переваги і недоліки засобів комунікації.
4. Запропонувати дітям розпрощатися з поганою звичкою, записавши її на аркуші паперу, зім’явши і викинувши в смітничку.
Немає коментарів:
Дописати коментар