Математика 2 клас
Тема. Контрольна робота № 4.
Мета: перевірити знання учнів за темою «Таблиці множення числа 2 і ділення на 2»; виховувати культуру письма.
ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент
II. Контрольна робота
1) Математичний диктант (для обох варіантів).
Знайти:
• добуток чисел 2 і 8;
• суму чисел 2 і 9;
• різницю чисел 14 і 2;
• частку чисел 18 і 2.
1 варіант
2) Задача.
Тато зібрав 2 кошики яблук по 9 кг і кошик груш — 5 кг. Скільки всього кілограмів фруктів зібрав тато?
3) Обчислити.
2 • 8 + 9 = (55 – 37) : 2 = (5 + 7) : 2 =
2 • 7 – 6 = (62 – 48) : 2 = (7 + 9) : 2 =
4) Порівняти вирази.
2 • 5 + 27 2 • 4 + 29 16 : 2 + 83 2 • 9 + 82
2 варіант
2) Задача.
Мама купила 2 голівки капусти по 3 кг і 5 кг моркви. Скільки всього кілограмів овочів купила мама?
3) Обчислити.
2 • 9 – 5 = (72 – 56) : 2 = (9 + 9) : 2 =
2 • 8 + 27 = 12 : 2 + 54 = 2 • 4 + 39 =
4) Порівняти вирази.
2 • 7 + 29 2 • 5 + 19 18 • 2 + 67 2 • 6 + 68
Шкала оцінювання
1 завдання — 2 бали: по 0,5 бала за вираз;
2 завдання — 2,5 бала: 1 бал за хід розв’язання;
0,5 бала за правильність обчислень (по 0,5 бала за дію);
0,5 бала за пояснення.
3 завдання — 3 бали: по 0,25 бала за дію;
4 завдання — 2,5 бала: 2 бали за правильність обчислень;
по 0,5 бала за нерівність.
Фізкультхвилинка
III. Розв’язування логічних задач
1) 4 товариші спускалися з гірки на санчатах. Ігор проїхав далі, ніж Роман. Роман проїхав менше, ніж Олег, але далі, ніж Вадим. Хто проїхав менше за всіх?
Відповідь. Менше за всіх проїхав Вадим.
2) Три подружки Віра, Оленка і Тетянка пішли в ліс за ягодами. Для збирання ягід у них були кошик, відерце і козуб. Відомо, що Оленка була не з козубом і не з кошиком, а Віра — не з кошиком. Що з собою взяла кожна дівчинка для збирання ягід?
Відповідь:
Віра Оленка Тетянка
кошик – – +
відерце – + –
козуб + – –
3) Периметр прямокутника дорівнює 20 см. Чи може одна з його сторін дорівнювати 10 см?
Відповідь. Ні, не може. 20 : 2 = 10 (см) — сума двох сторін. Тому одна зі сторін не може бути 10 см.
4) Аліна вища, ніж Даринка, але нижча, ніж Марійка. Марійка нижче від Христини, а Даринка вища, ніж Олександра. Хто найвищий, а хто — найнижчий за всіх?
Відповідь. Найвища — Христинка, найнижча — Олександра.
5) Петрик і Сашко були одягнені в куртки різного кольору: синю і зелену. Петрик був одягнений не в синю куртку. у куртку якого кольору був одягнений Сашко?
Відповідь. Сашко — у синій куртці.
6) Троє учнів різних шкіл м. Харкова приїхали на відпочинок до табору. На питання вожатого, у яких школах вони вчаться, кожен дав відповідь:
Петрик: «Явчуся в школі № 162, а Сашко в школі № 28».
Сашко: «Явчуся в школі № 162, а Петрик у школі № 65».
Сергій: «Явчуся в школі № 162, а Петрик у школі № 28».
Вожатий здивувався і попросив хлопчиків пояснити, де правда, а де — брехня. Тоді діти зізналися, що у відповіді кожного одне твердження істинне, а друге — хибне. У якій школі вчиться кожен з цих хлопчиків?
Відповідь. Сашко вчиться в школі № 28, Петрик — у школі № 65, а Сергій — у школі № 162.
IV. Підбиття підсумків. Рефлексія
Тема. Контрольна робота № 4.
Мета: перевірити знання учнів за темою «Таблиці множення числа 2 і ділення на 2»; виховувати культуру письма.
ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент
II. Контрольна робота
1) Математичний диктант (для обох варіантів).
Знайти:
• добуток чисел 2 і 8;
• суму чисел 2 і 9;
• різницю чисел 14 і 2;
• частку чисел 18 і 2.
1 варіант
2) Задача.
Тато зібрав 2 кошики яблук по 9 кг і кошик груш — 5 кг. Скільки всього кілограмів фруктів зібрав тато?
3) Обчислити.
2 • 8 + 9 = (55 – 37) : 2 = (5 + 7) : 2 =
2 • 7 – 6 = (62 – 48) : 2 = (7 + 9) : 2 =
4) Порівняти вирази.
2 • 5 + 27 2 • 4 + 29 16 : 2 + 83 2 • 9 + 82
2 варіант
2) Задача.
Мама купила 2 голівки капусти по 3 кг і 5 кг моркви. Скільки всього кілограмів овочів купила мама?
3) Обчислити.
2 • 9 – 5 = (72 – 56) : 2 = (9 + 9) : 2 =
2 • 8 + 27 = 12 : 2 + 54 = 2 • 4 + 39 =
4) Порівняти вирази.
2 • 7 + 29 2 • 5 + 19 18 • 2 + 67 2 • 6 + 68
Шкала оцінювання
1 завдання — 2 бали: по 0,5 бала за вираз;
2 завдання — 2,5 бала: 1 бал за хід розв’язання;
0,5 бала за правильність обчислень (по 0,5 бала за дію);
0,5 бала за пояснення.
3 завдання — 3 бали: по 0,25 бала за дію;
4 завдання — 2,5 бала: 2 бали за правильність обчислень;
по 0,5 бала за нерівність.
Фізкультхвилинка
III. Розв’язування логічних задач
1) 4 товариші спускалися з гірки на санчатах. Ігор проїхав далі, ніж Роман. Роман проїхав менше, ніж Олег, але далі, ніж Вадим. Хто проїхав менше за всіх?
Відповідь. Менше за всіх проїхав Вадим.
2) Три подружки Віра, Оленка і Тетянка пішли в ліс за ягодами. Для збирання ягід у них були кошик, відерце і козуб. Відомо, що Оленка була не з козубом і не з кошиком, а Віра — не з кошиком. Що з собою взяла кожна дівчинка для збирання ягід?
Відповідь:
Віра Оленка Тетянка
кошик – – +
відерце – + –
козуб + – –
3) Периметр прямокутника дорівнює 20 см. Чи може одна з його сторін дорівнювати 10 см?
Відповідь. Ні, не може. 20 : 2 = 10 (см) — сума двох сторін. Тому одна зі сторін не може бути 10 см.
4) Аліна вища, ніж Даринка, але нижча, ніж Марійка. Марійка нижче від Христини, а Даринка вища, ніж Олександра. Хто найвищий, а хто — найнижчий за всіх?
Відповідь. Найвища — Христинка, найнижча — Олександра.
5) Петрик і Сашко були одягнені в куртки різного кольору: синю і зелену. Петрик був одягнений не в синю куртку. у куртку якого кольору був одягнений Сашко?
Відповідь. Сашко — у синій куртці.
6) Троє учнів різних шкіл м. Харкова приїхали на відпочинок до табору. На питання вожатого, у яких школах вони вчаться, кожен дав відповідь:
Петрик: «Явчуся в школі № 162, а Сашко в школі № 28».
Сашко: «Явчуся в школі № 162, а Петрик у школі № 65».
Сергій: «Явчуся в школі № 162, а Петрик у школі № 28».
Вожатий здивувався і попросив хлопчиків пояснити, де правда, а де — брехня. Тоді діти зізналися, що у відповіді кожного одне твердження істинне, а друге — хибне. У якій школі вчиться кожен з цих хлопчиків?
Відповідь. Сашко вчиться в школі № 28, Петрик — у школі № 65, а Сергій — у школі № 162.
IV. Підбиття підсумків. Рефлексія
Немає коментарів:
Дописати коментар