Календарне планування 2 клас
КАЛІГРАФІЯ
35 годин
(1 година на тиждень)
№ уроку
|
Дата за планом
|
Скоригов дата
|
Тема уроку
|
Державні вимоги до рівня загальноосвітньої підготовки
учнів
|
Примітка
|
1
|
|
|
2
|
3
|
4
|
І СЕМЕСТР
1.
|
|
|
Каліграфія,
це цікаво і корисно. Завдання курсу каліграфія у 2 класі
|
Розвиток просторових уявлень
Учень(учениця):
визначає напрямок письма;
вільно орієнтується на площині;
зображує предмети простої форми;
створює багатофігурні композиції та малюнки складної
форми з дрібних деталей;
виконує розчерки вільними рухами передпліччя, кистей,
пальців;
має уявлення про симетрію предмета;
пише в графічній сітці зошита у дві горизонтальні лінії
різної інтенсивності з похилими лініями (№1) та у дві горизонтальні лінії
різної інтенсивності (№2)
Написання цифр і літер
пише правильно цифри, малі й великі літери, безвідривно
й з прискоренням буквосполучення з двох-трьох літер, слова з апострофом;
знає основні й додаткові елементи великих і малих
літер;
поєднує літери в словах за допомогою трьох видів
з’єднань;
аналізує власне письмо;
виправляє графічні помилки;
дотримує санітарно-гігієнічних норм у процесі письма.
Штрихування
проводить вертикальні і горизонтальні лінії в один бік.
Не одриваючи олівця і не виходячи за межі контуру;
штрихує охайно в межах зображення предметів різної
форми крапками, похилими лініями, уривчастими короткими лініями тощо.
Розвиток писемного мовлення
списує з
рукописного і друкованого текстів із дотриманням правил каліграфічного письма
і правопису;
доповнює незакінчені речення словами і словосполученнями;
складає і записує речення за малюнками;
дотримує вимог оформлення письмової роботи в зошиті.
|
|
2.
|
|
|
Повторення правил сидіння за
партою. Розташування зошита на парті. Комунікативна спрямованість процесу письма.
|
|
|
3.
|
|
|
Формування активного словника з одночасним формуванням грамотного і правильного мислення.
|
|
|
4.
|
|
|
Закріплення знань і вмінь
каліграфічного письма здобутих у 1 класі. Письмо великих,
рядкових букв та їх поєднань у розчерках
і окремо.
|
|
|
5.
|
|
|
Складотворча роль голосних звуків. Гра
«Склади слово, зміни букву». Безвідривне
поєднання 2-3 букв.
|
|
|
6.
|
|
|
Злиття приголосних з голосними при переносі частини
слова з рядка в рядок.
|
|
|
7.
|
|
|
Написання слів з двох складів.
Алфавітна естафета. Поступове прискорення
письма в міру індивідуальних можливостей
учнів.
|
|
|
8.
|
|
|
Слова, правопис яких треба
запам'ятати. Пригоди в царстві помилок. Гра
«Заміни букву».
|
|
|
9.
|
|
|
Окреме написання слів у реченні. Списування
з друкованого шрифту. Гра «Зліпи
сніговика».
|
|
|
10.
|
|
|
Розвиток орфографічної зіркості. Вибіркове списування.
|
|
|
11.
|
|
|
Розвиток зорової пам'яті. Читання
вірша, заучування, запис з пам'яті.
|
|
|
12.
|
|
|
Упорядкування деформованого тексту. Гра «Казочки з помилками», гра «Закінчи речення».
|
|
|
13.
|
|
|
Кома знає своє місце. Розвиваймо
дар слова.
|
|
|
14.
|
|
|
Правила списування. Списування
навчальних друкованих і рукописних текстів.
|
|
|
|
|
|
II СЕМЕСТР
|
|
|
15.
|
|
|
Вправи для подолання заміни,
пропусків букв у словах.
|
|
|
16.
|
|
|
Робота з деформованим текстом.
Зоровий диктант з використанням приказок, прислів'їв.
|
|
|
17.
|
|
|
З'єднання слів за його схемою.
Гра «Лабіринт».
|
|
|
18.
|
|
|
Удосконалення тексту із часто
повторюваними словами. Обговорення письмових робіт у парах.
|
|
|
19.
|
|
|
Робота з деформованим текстом
(переставляння речень, вилучення речень, що не відповідає темі).
|
|
|
20.
|
|
|
Списування слів, речень, частин
тексту з друкованого шрифту.
|
|
|
21.
|
|
|
Написання закритого та відкритого
складів об, аб, юб, об, аб, юб.
|
|
|
22.
|
|
|
До твого словничка. Письмо під
такт. Написання словникових слів.
|
|
|
23.
|
|
|
Розвиток орфографічної зіркості.
Упорядкування тексту.
|
|
|
24.
|
|
|
Письмо букв за групами: у порядку
удосконалення їх форми (і,ї и,ш щ. . . І,Ї,Ш,Щ)
|
|
|
25.
|
|
|
Де наголос? Орфографічна
скринька. Вибіркове списування.
|
|
|
26.
|
|
|
Розділові знаки у кінці речення
(.,!?). Велика літера у першому слові речення.
|
|
|
27.
|
|
|
Написання великої букви на
початку речення, в іменах людей, кличках тварин, назвах міст і сіл.
|
|
|
28.
|
|
|
Поширення речень запитаннями. Самостійна
робота - знаходження помилок у сусіда.
|
|
|
29.
|
|
|
Використання знака м'якшення (ь),
букв я, ю, є, і для позначення м'якості приголосних звуків.
|
|
|
ЗО.
|
|
|
«Орфографічне» промовляння
(самодиктування) слів за правилами написання у процесі контрольного письма.
|
|
|
31.
|
|
|
Списування навчальних друкованих
і рукописних текстів з дотриманням правил оформлення робіт
|
|
|
32.
|
|
|
Закріплення
графічних, гігієнічних навичок письма.
Запис слів, віршів у стовпчик.
|
|
|
33.
|
|
|
Підсумковий
урок за рік. Рольова гра «Я - вчитель».
|
|
Календарно-тематичне планування
розроблено на основі Програми з каліграфії
(з елементами розвитку
зв’язного мовлення) для 2 класу
(Програми курсів за вибором для початкових класів.
Варіативна складова Базового навчального плану. Книга 3 /
Упор.: Г.Ф.Древаль, Л.Ф.Щербакова, А.В.Лотоцька. –
Тернопіль: Мандрівець, 2012. – 200 с.)
Немає коментарів:
Дописати коментар