вівторок, 25 червня 2013 р.

ОФІЦІАНТ

ОФІЦІАНТ
Загальна характеристика професії
Обслуговує відвідувачів у ресторанах, кафе, інших закладах харчування. Виконує замовлення відвідувачів і отримує розрахунок за послуги. Прибирає після відвідувачів столи і заново сервірує їх. Несе матеріальну відповідальність за збереження посуду і виручку.
Вимоги до індивідуальних особливостей спеціаліста
Для успішної роботи необхідні фізична витривалість, хороша координація рухів (на рівні усього тіла), розвинена зорова пам’ять, здатність розподіляти увагу і арифметичні здібності.
Необхідні риси, що забезпечують успішність у професії:
товариськість;
ввічливість;
легкість у контактуванні з людьми і розуміння особливостей їхньої поведінки;
стійкість уваги;
розвинена оперативна і довготривала пам’ять;
високі рахункові здібності;
хороший розвиток органів чуття (зору, нюху, тактильної чутливості),
фізична витривалість, спритність.
Вимоги до професійної підготовки
Основний обов’язок офіціанта - обслуговування відвідувачів, та є ще й обов’язок сервірування столу, а це справжнє мистецтво зі своїми правилами і законами. Наприклад, застелити скатертиною стіл можна приблизно десятьма способами. Прийомів скручування тканинних серветок ще більше. Ось тільки найпопулярніші: «лотос», «парус», «свіча», «книжка», «гармошка», «шапочка кардинала».
З посудом і приладами теж не все просто. Передбачений у ресторанному бізнесі мінімум столових предметів для однієї персони дорівнює дванадцяти. Максимум - п’ятдесят найменувань. Це різномаїття інвентарю сервірування офіціант повинен розташувати на столі у певному порядку та ще з врахуванням класу ресторану і типу заходу (індивідуальний, банкет, фуриіет, коктейль, кейтерінг).

Немає коментарів:

Дописати коментар