Математика 2 клас
Тема. Приклади і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач.
Мета: формувати навички табличного множення числа 3; вправляти учнів у розв’язуванні прикладів і задач; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати акуратність.
ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент
II. Контроль, корекція і закріплення знань
1 Гра «Ромашка» 2 Задачі у віршах
• Йшли 4 їжаки,
Кожен ніс по три грибки.
Скільки всіх було грибків
В чотирьох цих їжаків? (12)
• Йшли 4 віслюки,
Кожен ніс по два мішки.
Скільки всіх було мішків
В чотирьох цих віслюків? (8) • В кожну миску 3 котлети
Клала лиска Віолетта.
Мисочок у лиски 6.
Акотлет? Хто відповість? (18)
• На столі — 4 миски.
В кожній з них — по 3 сосиски.
Скільки всіх сосисок там
Знати хочеться котам. (12)
3 Математичний диктант
— Запишіть вирази. Знайдіть значення цих виразів.
• Сума чисел 9 і 7; 14 і 8; 35 і 38.
• Різниця чисел 33 і 6; 40 і 17; 60 і 9.
• Добуток чисел 3 і 7; 2 і 8; 3 і 6.
• Частка чисел 12 і 2; 14 і 2; 18 і 2.
4 Розв’язування задач
1) Знайдіть масу п’яти однакових кавунів, якщо маса одного кавуна 3 кг.
2) Знайдіть масу трьох кошиків із яблуками, якщо в кожному з них міститься 5 кг яблук, а 3 порожніх кошика мають масу 1 кг.
3) Щоб полити одну грядку, потрібно 3 відра води. Скільки треба води, щоб полити 7 таких грядок?
4) В один пакет входить 3 кг борошна. Скільки кілограмів борошна увійде в 9 таких пакетів?
5) Оля вимила чашки і розставила їх на трьох полицях, по 6 чашок на кожній. Скільки чашок вимила Оля?
5 Розв’яжіть задачі і складіть до них по дві обернені
1) Уздовж шкільної огорожі росло 15 дерев. Коли посадили ще декілька дерев, їх стало 23. Скільки дерев посадили?
2) Михайлик приніс 17 білих грибів, 9 з них мама засмажила. Скільки грибів залишилося?
6 Хвилинка каліграфії із завданням
— Запишіть відповіді таблиці множення числа 3.
Фізкультхвилинка
III. Розвиток математичних знань
1 Розв’язування задач
1) По 3 кг 4 сет. ? кг
2) Мама зробила на зиму 16 л яблучного соку. Чи вистачить 5 трилітрових банок, щоб розлити цей сік?
— Що означають слова «п’ять трилітрових банок»?
— Що треба взнати спочатку? Чому?
— Чи вистачить цих банок, щоб розлити сік? Чому?
— Змініть числа в задачі так, щоб банок вистачило.
3) На одній грядці росло 7 кущиків полуниць, по 3 ягідки на кожному кущику, а на другій грядці — 8 полуниць. Скільки полуниць росте на двох грядках?
— На скільки більше полуниць росте на першій грядці, ніж на другій?
2 Порівняння виразів з коментуванням
3 + 3 + 3 < 3 • 5
3 + 3 + 3 + 3 3 • 4
3 + 3 + 3 + 3 3 • 2
3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 3 • 7
3 Розв’язування прикладів з коментуванням
(64 – 50) : 2 = 12 : 2 • 10 = 80 : 80 + 83 =
(41 – 14) : 1 = 2 • 10 : 1 = 10 • 7 – 34 =
(36 – 18) : 2 = 2 • 8 • 1 = 90 : 90 + 47 =
4 Офтальмологічна пауза
5 Розв’язування логічних завдань
1) В одній вазі 10 яблук, а в іншій — 6 яблук. Скільки яблук потрібно перекласти з однієї вази в іншу, щоб їх вийшло порівну? (2)
2) На двох тарілках порівну цукерок. З однієї тарілки переклали на іншу 2 цукерки. На скільки цукерок стало більше на другій тарілці? (На 4)
3) У Петрика було 7 грн, а у Михайлика 5 грн. Петрик купив олівець. Скільки коштує олівець, якщо у хлопчиків грошей стало порівну? (2)
4) У Кості і Сергійка порівну марок. Скільки марок Костя віддав Сергійкові, якщо у нього стало на 6 марок менше, ніж у Сергія? (3)
5) У Люсі 3 цукерки, у Валі стільки ж. Люся віддала Валі 1 цукерку. На скільки цукерок стало більше у Валі? (На 2)
IV. Підбиття підсумків. Рефлексія
Тема. Приклади і задачі на засвоєння таблиці множення числа 3. Порівняння задач.
Мета: формувати навички табличного множення числа 3; вправляти учнів у розв’язуванні прикладів і задач; розвивати логічне мислення, пам’ять, увагу; виховувати акуратність.
ХІД УРОКУ
I. Організаційний момент
II. Контроль, корекція і закріплення знань
1 Гра «Ромашка» 2 Задачі у віршах
• Йшли 4 їжаки,
Кожен ніс по три грибки.
Скільки всіх було грибків
В чотирьох цих їжаків? (12)
• Йшли 4 віслюки,
Кожен ніс по два мішки.
Скільки всіх було мішків
В чотирьох цих віслюків? (8) • В кожну миску 3 котлети
Клала лиска Віолетта.
Мисочок у лиски 6.
Акотлет? Хто відповість? (18)
• На столі — 4 миски.
В кожній з них — по 3 сосиски.
Скільки всіх сосисок там
Знати хочеться котам. (12)
3 Математичний диктант
— Запишіть вирази. Знайдіть значення цих виразів.
• Сума чисел 9 і 7; 14 і 8; 35 і 38.
• Різниця чисел 33 і 6; 40 і 17; 60 і 9.
• Добуток чисел 3 і 7; 2 і 8; 3 і 6.
• Частка чисел 12 і 2; 14 і 2; 18 і 2.
4 Розв’язування задач
1) Знайдіть масу п’яти однакових кавунів, якщо маса одного кавуна 3 кг.
2) Знайдіть масу трьох кошиків із яблуками, якщо в кожному з них міститься 5 кг яблук, а 3 порожніх кошика мають масу 1 кг.
3) Щоб полити одну грядку, потрібно 3 відра води. Скільки треба води, щоб полити 7 таких грядок?
4) В один пакет входить 3 кг борошна. Скільки кілограмів борошна увійде в 9 таких пакетів?
5) Оля вимила чашки і розставила їх на трьох полицях, по 6 чашок на кожній. Скільки чашок вимила Оля?
5 Розв’яжіть задачі і складіть до них по дві обернені
1) Уздовж шкільної огорожі росло 15 дерев. Коли посадили ще декілька дерев, їх стало 23. Скільки дерев посадили?
2) Михайлик приніс 17 білих грибів, 9 з них мама засмажила. Скільки грибів залишилося?
6 Хвилинка каліграфії із завданням
— Запишіть відповіді таблиці множення числа 3.
Фізкультхвилинка
III. Розвиток математичних знань
1 Розв’язування задач
1) По 3 кг 4 сет. ? кг
2) Мама зробила на зиму 16 л яблучного соку. Чи вистачить 5 трилітрових банок, щоб розлити цей сік?
— Що означають слова «п’ять трилітрових банок»?
— Що треба взнати спочатку? Чому?
— Чи вистачить цих банок, щоб розлити сік? Чому?
— Змініть числа в задачі так, щоб банок вистачило.
3) На одній грядці росло 7 кущиків полуниць, по 3 ягідки на кожному кущику, а на другій грядці — 8 полуниць. Скільки полуниць росте на двох грядках?
— На скільки більше полуниць росте на першій грядці, ніж на другій?
2 Порівняння виразів з коментуванням
3 + 3 + 3 < 3 • 5
3 + 3 + 3 + 3 3 • 4
3 + 3 + 3 + 3 3 • 2
3 + 3 + 3 + 3 + 3 + 3 3 • 7
3 Розв’язування прикладів з коментуванням
(64 – 50) : 2 = 12 : 2 • 10 = 80 : 80 + 83 =
(41 – 14) : 1 = 2 • 10 : 1 = 10 • 7 – 34 =
(36 – 18) : 2 = 2 • 8 • 1 = 90 : 90 + 47 =
4 Офтальмологічна пауза
5 Розв’язування логічних завдань
1) В одній вазі 10 яблук, а в іншій — 6 яблук. Скільки яблук потрібно перекласти з однієї вази в іншу, щоб їх вийшло порівну? (2)
2) На двох тарілках порівну цукерок. З однієї тарілки переклали на іншу 2 цукерки. На скільки цукерок стало більше на другій тарілці? (На 4)
3) У Петрика було 7 грн, а у Михайлика 5 грн. Петрик купив олівець. Скільки коштує олівець, якщо у хлопчиків грошей стало порівну? (2)
4) У Кості і Сергійка порівну марок. Скільки марок Костя віддав Сергійкові, якщо у нього стало на 6 марок менше, ніж у Сергія? (3)
5) У Люсі 3 цукерки, у Валі стільки ж. Люся віддала Валі 1 цукерку. На скільки цукерок стало більше у Валі? (На 2)
IV. Підбиття підсумків. Рефлексія
Немає коментарів:
Дописати коментар