Математика 1 клас
Тема:віднімання
числа частинами. Розв’язування задач на знаходження остачі та різницевого
порівняння . Складання задач за виразом
Мета: закріпити
знання прийому віднімання числа
частинами; удосконалювати обчислювальні навички і вміння розв’язувати прості
задачі на додавання і віднімання ; розвивати увагу,пам'ять; виховувати бажання
вчитись.
Хід уроку
І.
Контроль,корекція та закріплення знань
1. повторення прийому додавання числа 8
2.виконання завдання 222 на с. 145 підручника
Пояснення учням прийому віднімання числа частинами
3. Розв’язування віршованої задачі
11 бурячків
Закупили борсучки
8 зїли за сніданком
Решта буде на обід
Скільки на обід лишили,
Нам порахувати слід.
(11-8=3)
4. виконання завдань 4,5 на с. 124 підручника
- що спільного в цих задачах?(обидві на віднімання)
- чим відрізняються?(різні запитання)
ІІ. Розвиток і закріплення знань, повторення
вивченого
1. Розв’язання
задачі за малюнком до завдання 225 на с. 145 підручника
хто
любить читати ,
той
знає багато.
Тому
в цуценяти книжок повна хата!
Розгляньте
малюнок: книжки й на полиці,
Й на
столику теж.
Скільки
їх полічіть ,
Потім
умову задачі складіть
- скільки книжок у цуценяти?
(7+4=11)
- на скільки більше книжок на
полиці ніж на столі?(7-4=3)
-усього в цуценяти 11 книжок, 3
книги воно вже прочитало. Скільки залишилось прочитати?(11-3=8)
2.виконання завдання 226 на с
146 підручника
12-2-3=7
3.виконання завдання 227 на с.
146 підручника
- яка фігура утворилась?
ІІІ. Підсумок уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар