Математика 1 клас
Тема:додавання
з переходом через десяток за шкалою лінійки
Мета: познайомити
з прийомом додавання з переходом через розряд за допомогою лінійки;
удосконалювати вміння розв’язувати прості задачі на знаходження від’ємника,
складати задачі, подібні до даної; розвивати логічне мислення ; виховувати
бажання вчитись
Хід уроку
І. Контроль,
корекція й закріплення знань
1. виконання завдання 264-265 підручника на с. 152
2. виконання завдання 267 на с. 152
3. виконання завдання на с.152 №266
ІІ. Розвиток
і закріплення знань
1. Виконання
завдання 268 на с.152
Привезли- 56 кг
Витратили-?
Залишилось – 32 кг
Складання рівності: 56-32=24(кг)
- що треба знайти?
2. Виконання завдання 269 на с. 152
- скільки кульок залишилось ще у Лесі?чи можна одразу
сказати?
(спочатку треба
сказати скільки було: 8+6=14, а потім відняти 7. Залишилось 7 кульок)
- які саме кульки могли залишитись?
1) якщо Леся віддала 7 круглих кульок, то залишилась 1
кругла і 6 довгастих,
2)може залишитись 7 круглих,
3) може залишитись 6 круглих і 1 довга
4) може залишитись 5 круглих і 2 довгих
5) може
залишитись 4 круглих і 3 довгих
6) може залишитись 3 круглих 4 довгих
7) може залишитись 2 круглих і 5 довгих
ІІІ.
Підсумок уроку
- що нового дізнались на уроці?
Немає коментарів:
Дописати коментар