Урок
121
Тема. Вправи
на засвоєння таблиць додавання та віднімання чисел у межах 10. Задача, до якої поставлено 2
запитання
Мета: продовжити роботу над формуванням вміння
розв’язувати задачі вивченого виду, вдосконалювати обчислювальні навички учнів;
розвивати логічне мислення, увагу.
Обладнання: таблиці задач, перфокарти для індивідуальної
роботи, куб,
предметні малюнки.
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
Повторення вивченого.
1. Математичний
диктант
• Записати число, на 3 одиниці більше числа 11.
• Написати число, що складається з 1 десятка й 6
одиниць.
• Записати число, що є наступним для числа 12.
• Написати число, у якого «сусідами» є 14 і 16.
• Перший доданок 10, другий — 9. Запишіть суму цих
чисел.
• Записати число, яке на 5 одиниць менше 16.
Відповіді: 14, 16, 13, 15, 19, 11.
2. Групова
робота
Перед учнями — куб. На кожній стороні куба —
завдання. Кожна група
отримує частини картки, які потрібно скласти способом пазлів. На картці з’явиться число. Група
виконує завдання, які записані на сторонах куба:
1) Назвати число.
2) Якими цифрами записується це число?
3) Назвати число, що є попереднім для даного числа.
4) Назвати число, що є наступним для даного числа.
5) З яких двох чисел можна отримати це число?
Приклад:
Число 18. Записується цифрами 1 і 8; двоцифрове;
попереднє — 17, наступне
— 19; склад числа: 9 і 9, 8 і 10 тощо.
3. Вставити
знак.
5 7
= 12
7
9
= 16
6
0
= 6
10
8
= 2
0
7
= 7
7
5
= 2
II. Закріплення нового матеріалу
1. Самостійна
робота з перфокартами. Вставити число у віконце.
8 + 6 =
7
+ 6 =
2
+ 6 =
1
+ 6 =
5
+ 6 =
3
+ 6 =
4
+ 6 =
6
+ 6 =
2. Обчислення.
Гра «Комп’ютер»
3. Розв’язання
задач
• За підручником (№ 4).
• За малюнком у підручнику (№ 6).
Прочитати задачу. Розглянути малюнок. Скільки бджіл
прилетіло у
перший вулик? У другий? А в третій? Прочитайте перше запитання. Як можна на нього відповісти?
Складіть приклад. Яке
друге питання? Складіть приклад, дайте відповідь на друге питання.
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар