вівторок, 19 лютого 2013 р.

Тема : Звірі


Тема : Звірі

Мета : вчити розрізняти звірів серед інших тварин за зовнішнім виглядом; розвивати кмітливість, уважність та спостережливість ; виховувати  співчутливе ставлення  до звірів, любити природу.

Хід уроку

І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
 Робота із загадкам
Хто із хвостиком і вушками?                               Тихо, крадучись, полює,
У кого лапки із подушками?                                 І маленькі сірі мишки
Як ступа, ніхто не чує,                                        У тікають геть від…(кішки)
В темнім лісі проживає,                                       Ходить хмуро між дубами,
Довгий хвіст пухнастий має,                                Хижо клацає зубами.
Їй на місті не сидиться,                                       Зачаївся ось, примовк,
А зовуть її…(лисиця)                                            Грізний звір цей, звісно…        
                                                                                      (вовк)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Бесіда
Що  спільного мають ці тварини? (вони вкриті шерстю,  мають по 4 лапи)
ІV. Спільне відкриття нових знань
Бесіда
Про яких тварин ви щойно дізналися на уроці? Усі вони віднесені до окремої групи, яка називається «звірі», оскільки вони схожі між собою за зовнішнім виглядом – вкриті шерстю, мають по чотири лапи та вигодовують своїх малят молоком.
 Робота з малюнком
Виберіть зображення тварин , які не живуть в Україні( тигр, лев, мавпа, білий ведмідь, панда)
 Розповідь вчителя
Тигр  - це великий хижий звір. Смуги на тілі роблять його непомітним у заростях під час полювання
 Леви – живуть великими сім’ями( правдами), мають свою територію. Найбільше в правді левиць, які разом виховують потомство. А «цар звірів» тільки захищає територію та продовжує рід.
Мавпи – бувають різних видів, тому і розміри в них різні. Найменша – як шкільна лінійка, найбільша -  горила, важить як двоє великих чоловіків. Багато мавп мають довгий хвіст, який допомагає їм триматись за гілки дерев.
Білий ведмідь – найбільший хижак  на суходолі. Він живе в найвіддаленішому  холодному краї, де постійно лежить сніг. Білий ведмідь є чудовим плавцем. Його великі лапи служать йому веслами під час плавання.
Велика панда – це бамбуковий ведмідь, одна з найрідкісніших  тварин, яка занесена до міжнародної  Червоної книги. Улюблена їжа цієї  тварини – молоде листя та паростки бамбука.
 Робота з підручником
а) розгляньте фотографії та назвіть тварин.
б)розкажіть про ознаки польових мишей та хом’яків  зображених на фотографіях.
в)порівняйте кажана з іншими звірами
 Робота із зошитом
а)розфарбуйте  малюнки с.28 та розкажіть де живуть зображені тварини
б) відгадайте загадки
висновок : звірі дуже різноманітні , але всі вони схожі за зовнішнім виглядом та способом вигодовування малят.
V. Підсумок уроку
Бесіда
1.     Які звірі можуть жити у людей вдома?
2.     Чим вони вкриті?
3.     Чому звірів потрібно берегти?
Гра «Пантоміма»
Діти по черзі показують якусь тваринку ,а решта відгадує

Немає коментарів:

Дописати коментар