Тема : Звірі
Мета :
вчити розрізняти звірів серед інших тварин за зовнішнім виглядом; розвивати
кмітливість, уважність та спостережливість ; виховувати співчутливе ставлення до звірів, любити природу.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань
Робота із загадкам
Хто із хвостиком і
вушками? Тихо, крадучись, полює,
У кого лапки із подушками? І
маленькі сірі мишки
Як ступа, ніхто не чує, У тікають геть від…(кішки)
В темнім лісі проживає, Ходить хмуро між дубами,
Довгий хвіст пухнастий
має, Хижо клацає зубами.
Їй на місті не сидиться, Зачаївся ось, примовк,
А зовуть її…(лисиця) Грізний звір цей, звісно…
(вовк)
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Бесіда
Що спільного мають ці тварини? (вони вкриті
шерстю, мають по 4 лапи)
ІV. Спільне відкриття нових знань
Бесіда
Про яких тварин ви
щойно дізналися на уроці? Усі вони віднесені до окремої групи, яка називається
«звірі», оскільки вони схожі між собою за зовнішнім виглядом – вкриті шерстю,
мають по чотири лапи та вигодовують своїх малят молоком.
Робота з малюнком
Виберіть зображення
тварин , які не живуть в Україні( тигр, лев, мавпа, білий ведмідь, панда)
Розповідь вчителя
Тигр - це великий хижий звір. Смуги на тілі
роблять його непомітним у заростях під час полювання
Леви – живуть великими сім’ями( правдами),
мають свою територію. Найбільше в правді левиць, які разом виховують потомство.
А «цар звірів» тільки захищає територію та продовжує рід.
Мавпи – бувають
різних видів, тому і розміри в них різні. Найменша – як шкільна лінійка,
найбільша - горила, важить як двоє
великих чоловіків. Багато мавп мають довгий хвіст, який допомагає їм триматись
за гілки дерев.
Білий ведмідь –
найбільший хижак на суходолі. Він живе в
найвіддаленішому холодному краї, де
постійно лежить сніг. Білий ведмідь є чудовим плавцем. Його великі лапи служать
йому веслами під час плавання.
Велика панда – це
бамбуковий ведмідь, одна з найрідкісніших
тварин, яка занесена до міжнародної
Червоної книги. Улюблена їжа цієї
тварини – молоде листя та паростки бамбука.
Робота з підручником
а) розгляньте
фотографії та назвіть тварин.
б)розкажіть про
ознаки польових мишей та хом’яків
зображених на фотографіях.
в)порівняйте кажана
з іншими звірами
Робота із зошитом
а)розфарбуйте малюнки с.28 та розкажіть де живуть зображені
тварини
б) відгадайте
загадки
висновок : звірі
дуже різноманітні , але всі вони схожі за зовнішнім виглядом та способом
вигодовування малят.
V. Підсумок уроку
Бесіда
1. Які
звірі можуть жити у людей вдома?
2. Чим
вони вкриті?
3. Чому
звірів потрібно берегти?
Гра «Пантоміма»
Діти по черзі показують якусь
тваринку ,а решта відгадує
Немає коментарів:
Дописати коментар