Урок
125
Тема. Таблиця
додавання числа 8.
Задача, до якої поставлено 2 запитання. Задачі на знаходження суми
Мета: скласти таблицю додавання числа 8; продовжити
роботу над формуванням
вміння розв’язувати задачі вивченого виду, вдосконалювати обчислювальні навички
учнів; розвивати логічне мислення, увагу.
Обладнання: картки для усної лічби, предметні малюнки.
Хід
уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Усна
лічба
Робота
з картками цифр. На дошці написані приклади, біля кожного з них знаходиться картка з прихованою
правильною відповіддю та буквою. Вчитель
називає приклад, а діти шукають відповідь. Якщо не було помилки, вчитель відкриває картку.
5 + 4 = м
6
+ 4 = о
9
– 5 = л
7
– 5 = о
3
+ 3 = д
6
– 5 = ц
8
– 4 = і
2. Гра
«Кіт і миші»
На
дошці — малюнок кота та приклади.
—
Котик ганявся за мишками. Сірі мишки злякались й у приклади сховались.
5 4
= 9
6 2
= 8
3
3
= 6
8
1
= 7
4
2
= 2
7 1 = 6
3. Розв’язати
приклади (самостійно).
16 – 7 + 4
14
– 7 – 3
11
– 6 + 5
5
+ 6 + 3
13
– 7 + 5
12
– 7 + 4
II. Вивчення нового матеріалу
1. За
поданими записами знайти суми.
9
+ 8 = 7 + 8 =
2. Складання
таблиці додавання числа 8
3. Робота
за підручником
Прочитати
таблицю. Розв’язати приклади (№ 2).
4. Коментоване
розв’язання прикладів (перший стовпчик — колективно, другий і третій — самостійно)
5. Фізкультхвилинка
6. Робота
над задачею, до якої поставлено 2 запитання. На скільки більше? На скільки
менше?
7. Робота
за підручником (задача № 4)
8. Творча
робота за завданням № 6
За
малюнком скласти задачі, що розв’язуються прикладами: 7 + 4, 7 – 4, 11 – 3.
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар