Тема : дикі та
свійські тварини
Мета : збагатити
знання про тварин, формувати вміння ділити тварин на дикі та свійські;
розвивати вміння аналізувати,
порівнювати, робити висноски ; виховувати любов та дбайливе ставлення до
тварин.
Хід уроку
І. Організаційний
момент
Ти довкола озирнись
Та до друга
посміхнись
Побажай усім натхнення
До роботи вже берись
ІІ. Актуалізація
опорних знань
Робота з загадками
Голодна – мукає, сита – жує, всім дітям молоко дає.(
корова)
Пухнастий клубочок
під столиком муркає( котик)
Гавкає,кусає, а в дім не пускає (собака)
По гілках скаче, та не птиця, сама руденька , та не
лисиця (білка)
Хоч у нього шуба є,
А як холод настає,
Він не їсть тоді не п’є,
І не ходить не гуляє,
А у ліжко спать лягає.
(ведмідь)
Запитання
Чим відрізняються тварини, про яких йдеться в загадках?
ІІІ. Мотивація навчальної діяльності
Гра – пантоміма « у світі тварин»
Учні по групах
сідають за парти і по черзі виходять і
зображають певну тварину – решта відгадує
ІV. Спільне відкриття нових знань
Учитель на дошці демонструє малюнки диких та свійських
тварин. А діти ділять їх на дві групи
- чому ви віднесли зайця, лисицю, вовка в одну групу?(
вони живуть в лісі)
- назвіть тварин які живуть біля людей?
Фізкультхвилинка
Робота з підручником
- опрацювання тексту
- робота з малюнком
- відгадування загадок про тварин
Розповідь учителя
V.
Підсумок уроку
Про кого говорили сьогодні на уроці?
Немає коментарів:
Дописати коментар