Урок
119
Тема. Таблиця
віднімання числа 6.
Задача на знаходження невідомого зменшуваного
Мета: на основі знань складу числа 6 скласти таблицю
віднімання числа
6; вдосконалювати обчислювальні навички; закріплювати знання письмової нумерації чисел 11–20; продовжити
роботу над формуванням вміння
розв’язувати задачі на знаходження невідомого зменшуваного; розвивати логічне мислення.
Обладнання: предметні малюнки, таблиці «Додати 6»,
«Відняти 6», схеми
задач.
Хід уроку
I. Актуалізація знань учнів
1. Повторення
Усна лічба. Розв’язання прикладів за картками.
9 – 5
8
– 4
11
– 5
12
– 5
12
– 4
13
– 5
9
+ 5
9
– 5
8
+ 6
7
+ 6
9
+ 6
7
+ 5
2. Гра
«Розпізнай, де чий приклад»
3. Повторення
складу числа 5
Заповнити будиночки.
4. Знаходження
другого доданка
Кожне з чисел 5, 6, 8 розкласти на два доданки.
5 = 1 + … 6
= 5 + … 8
= 3 + …
II. Вивчення нового матеріалу
1. Складання
таблиці віднімання числа 6. Читання й записування таблиці
2. Робота
з підручником (С. 114, № 3)
3. Фізкультхвилинка
ІІІ. Закріплення вивченого матеріала
1. Розв’язання
прикладів (колективне)
14 – 5 + 3
10
+ 3 – 5
6
+ 6 – 5
8
+ 3 – 10
11
– 5 – 6
10
– 6 – 1
2. Самостійна
робота
12 – 6 – 3
11
– 6 – 5
13
– 6 – 3
14
– 6 – 4
12
– 6 – 3
13
– 5 – 5
3. Задача
на знаходження невідомого зменшуваного. Робота за таблицею
4. Робота
над задачею за підручником (№ 4)
5. Завдання
з логічним навантаженням
— Скільки чоловік було на вертольоті? (№ 6)
IV. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар