понеділок, 11 лютого 2013 р.

Тема: Небезпека вдомі


Тема: Небезпека вдомі

Мета: ознайомити учнів із правилами небезпечної поведінки вдома; формувати вміння і навички, що допоможуть уникнути побутових небезпек за відсутності батьків; спонукати учнів до виконання правил поведінки вдома; виховувати обережність, вміння чинити розсудливо.

                           Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності
Аналіз ситуації
Входить кіт Леопольд з мишенятами, які плачуть, і говорить:
- розкажіть, що з вами сталось?
1-ше мишеня. Хотів відрізати хліб, а відрізав лапку.
Леопольд. Необхідно стежити, щоб під лезо не потрапили пальці,різати завжди в напрямі «від себе»
2-ге мишеня. Хотів води набрати у відро, загрався і забув зачинити кран. Затопило всю ванну.
Леопольд. Треба було не йти та стежити, поки не набереться відро.
3-тє  мишеня. Я поранився об кинуту пилку. Працював з інструментами і забув прибрати.
Леопольд. Слід прибирати на місце небезпечні предмети.
4-те мишеня. Я обпікся об гарячу каструлю.
Леопольд. Треба було брати її прихватками.
Мишенята. Спасибі, Леопольд, виручив. Допоміг нам розібратися.
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку
- Що сталося з мишенятами?
- а що таке небезпечні ситуації?
- які небезпечні ситуація  можуть трапитися?
- що повинна  робити людина, щоб уникнути небезпеки?
ІV. Вивчення нового матеріалу
Робота над загадками
* Ходжу з краю на край,
  Ріжу чорний коровай (ніж)

* Іншим шиє, сама гола (голка)

*Два кінці, два кільця,
А посередині – цвях.( ножиці)

* дві стрункі сестриці –
Це майстрині…(спиці)

* сам деревний, а голова залізна (молоток)
* залізничний жучок,
На кінчику черв’ячок (шпильок)

* молоток  стук – стук
Забиваю в встіні сук. (цвях)
2.Вивчення правил безпеки
·        Намагайтесь працювати у присутності дорослих або порадьтесь з ними перед роботою
·        Ніколи не користуйтесь незнайомим інструментом
·         Ріжте завжди в напрямі від себе
·        Не залишайте гострі предмети без догляду
·        Усі предмети, що колють і ріжуть завжди труба класти на своє місце
- порядок у будинку потрібний не лише для краси а й для небезпеки
3. Аналіз ситуації
Вбігають мишенята і тримаються за живота
- ой, погано, животик болить. Лапки не йдуть…(непритомніють)
Леопольд. Діти , що треба робити( треба викликати 103)
Ситуація 2
Леопольд дає дітям телефон:
-дзвоніть
- так, швидка слухає, що сталось?
Діти: мишенята отруїлись
- які ознаки говорять про отруєння? Чим отруїлись?
Діти, отруїлись ліками, аспірином. У них болять животи, нудота, запаморочення.
- що зробили, перш ніж зателефонували?
Діти: промили шлунок, викликали блювоту.
- ваша адреса?вул. Мишача ,4
- чекайте
Запам’ятайте, що ліки без лікаря приймати небезпечно.
4. розповідь про побутову хімію
Фізкультхвилинка
V. Узагальнення і систематизація уроку
Робота в парах мал. 1
- розглянь мал. Познач червоним предмети які є у вас вдома
2. вивчення правил
Правило 1. Не куштуй ніяких ліків.
Правило 2.пральні порошки,засоби для миття посуду – це побут хімія.не відкривай жодних упаковок                з побутовою хімією.
Правило3.не користуйся отруйними і легкозаймистими речовинами без дорослих.
3.гра «так чи ні»
Будь який елект. Прилад не залишати без нагляду
Тел. Швидкої 104
Якщо захворів візьми ліки в аптечці
Порядок в домі не тільки для краси а й для безпеки
4.гра «підкажи словечко»
·        Не потрібно торкатися чайника, який стоїть на вогні,оскільки він …(гарячий)
·        Відкрита електрична розетка…(небезпечна)
·        Не потрібно брати пральний порошок оскільки він …(небезпечний)
·        Шафа з відкритими дверима може бути …(небезпечною)
·        ….людина намагається вберегти себе від небезпек(обережна)
·        Щоб різати папір тобі необхідні…(ножиці)
·        Ніж – це…предмет(гострий)
·        Електрична… може бути небезпечною(розетка)
VІ. Підсумок уроку
- які небезпечні ситуації можуть трапитись вдома?
- яких правил треба дотримуватись?

Немає коментарів:

Дописати коментар