Урок
127
Тема. Складання
й розв’язання задач на знаходження невідомого доданка
Мета: продовжити
роботу над формуванням вміння розв’язувати задачі вказаного виду;
вдосконалювати обчислювальні навички.
Обладнання: картки для усної лічби, предметні малюнки.
Хід уроку
І. Актуалізація знань учнів
1. Робота
за картками. Повторення складу чисел
Заповнити порожні віконця будинків.
2. Математичний
диктант
• Знайти різницю чисел 10 і 4;
• суму чисел 2 і 8;
• 2 збільшити на 8;
• від 8 відняти 5;
• суму чисел 3 і 6 зменшити на 1;
• різницю чисел 9 і 3 збільшити на 2.
Взаємоперевірка роботи.
3. Виконання
завдання № 58 (усно), в цей час троє учнів працюють за картками.
1 картка
8 – 2 – 2 =
3
+ 3 – 4 =
5
+ 3 – 5 =
8
– 7 + 5 =
6
– 1 + 0 =
2 картка
6 + 3 + 1 =
10
– 5 – 4 =
9
+ 1 – 7 =
8
– 8 + 7 =
6
+ 4 – 5 =
3 картка
2 + 5 + 3 =
8
– 6 – 1 =
10
– 1 – 7 =
4
+ 4 – 5 =
3
+ 6 – 1 =
4. Перевірка
роботи
5. Завдання
з логічним навантаженням
У лісовій школі ведмідь дав звіряткам завдання:
вибрати з чисел 16, 13, 1, 18, 2, 6 такі, щоб можна було скласти приклади на
віднімання й додавання з відповіддю 15. Білочка та зайчик успішно виконали це
завдання. Які приклади вони склали?
II. Вивчення нового матеріалу
1. Задача
за малюнком
2. Текстова
задача (№ 4)
3. Фізкультхвилинка
4. Завдання
на розвиток уваги
Які геометричні фігури тут є?
III. Підсумки уроку
Немає коментарів:
Дописати коментар