неділя, 10 лютого 2013 р.

Тема: безпека в школі. Практична робота «Визначення безпечних місць для ігор на шкільному подвір’ї»


Тема: безпека в школі. Практична робота «Визначення безпечних місць для ігор на шкільному подвір’ї»
Мета: ознайомити учнів з правилами безпечної поведінки в школі; формувати навички безпечної поведінки  на перервах під час навчальної праці; визначити безпечні та небезпечні на шкільному подвір’ї; спонукати учнів до виконання  правил поведінки в школі, дотримання  правил безпечної поведінки під  час рухливих ігор на шкільному подвір’ї.
Хід уроку
І. Організаційний момент
ІІ. Актуалізація опорних знань та мотивація навчальної діяльності учнів
- які небезпечні ситуації загрожують нам удома?
- яких правил ви повинні дотримуватись , щоб колючі ріжучі та гострі предмети залишились безпечними?
- які правила необхідно дотримуватись щоб не отруїтися ліками та шкідливими речовинами?
ІІІ. Повідомлення теми та мети уроку
- сьогодні на уроці ви ознайомитесь з правилами безпеки поведінки в школі, дізнаєтесь про безпечні та небезпечні місця на шкільному подвір’ї.
ІV. Вивчення нового матеріалу
ü Робота з загадкою
Бринькнула кобза на все село лунко,
Збіглися діти до однієї матері(учні в школі)
- між уроками в школі є перерви. Що ви робите під час перерви?
- на перерві слід поводитись так, щоб уникнути травм, обійти небезпечні умови.
ü Робота за малюнками
- у школі є місця , у яких слід поводитись особливо обережно.
Це – сходи, поруччя,вікна, батареї, слизька підлога,  раптово відчинені двері, горища, люки.
- розгляньте малюнки (картка)
- що роблять діти на перерві? Складіть речення.
Висновок: неправильна поведінка в школі приводить до того, що дитина може впасти, забитись або задати шкоди іншим.
ü Вивчення правил поведінки
Запам’ятайте правило поведінки в школі на перерві!
Правило 1  На перервах не бешкетуй!
Правило 2  У коридорах школи рухайтесь спокійним кроком, без шуму.
Правило 3  Акуратно й уважно користуйтесь дверима школи, стеж щоб руки не потрапили у отвори  дверей, не бешкетуй, не ляскай дверима,  не відчиняй їх раптово.
Правило 4. На сходах не перехиляйся через поручні, не з’їжджай по перилах, дивися собі під ноги, тримайся правої сторони.
Правило 5 Не бігай по сходах, не штовхай тих , хто йде попереду, не смикай дітей за рюкзаки, не став підніжки, не зупиняйся у дверях і проходах.
Правило 6 Не кидайся сторонніми предметами
Правило 7 Не грайся біля вікна або на підвіконні
Фізкультхвилинка
  Робота над загадкою
Два кружечка – два ножі
Прошу пальці бережи(ножиці)
- коли ви користуєтесь ножицями?
  Робота з малюнком
 Розгляньте малюнок і розкажіть про правила  безпеки праці під час роботи з ножицями і шилом.
Висновок: запам’ятай правила  техніки безпеки на уроках трудового навчання!
·        Роботу починай тільки з дозволу вчителя
·        Використовуй інструменти тільки за призначенням
·        Підтримуй порядок і чистоту
·        Не розмовляй під час роботи
·        Бережи парту
V. Узагальнення та систематизація отриманих знань
·        Практична робота : «визначення безпечних мість для ігор на  шкільному подвірї»
Робота з малюнком
Розгляньте малюнок і скажіть де можна гратись
- обведи червоним кольором небезпечні місця.
VІ. Підсумок уроку
- які місця, на вашу думку, можуть бути небезпечними?

Немає коментарів:

Дописати коментар